اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
با دومین شکست خانگی برابر پیام مشهد،

زنگ خطر برای تیم فوتبال کاسپین به صدا درآمد

  • کد خبر : 1063
  • 25 دسامبر 2013 - 14:09
زنگ خطر برای تیم فوتبال کاسپین به صدا درآمد
دومین شکست خانگی کاسپین برابر پیام وحدت مشهد در هفته یازدهم لیگ دسته دوم، این تیم را از جمع بالانشینان جدول دور کرد و تا رده هفتم جدول پایین کشید تا امید فوتبال دوستان قزوینی برای صعود تیم شهرشان به لیگ دسته اول کمرنگ شود.

 شاگردان یوسف نادریان هرقدر در دفاع خوب کار کرده اند برعکس تلافی اش را در خط حمله درآوردند ، نارنجی پوشان کاسپین تنها شش بار موفق به گشودن دروازه حریفان خود شده اند و این یعنی کمتر از یک گل در هر دو بازی، آماری که برای یک تیم مدعی صعود کاملا ناامید کننده به نظر می رسد.
نتایج تیم فوتبال کاسپین به عنوان تیمی که قبل از شروع مسابقات یکی از بخت های اصلی صعود به شمار می رفت اما و اگرها در خصوص این تیم را زیاد کرده است، عملکرد این تیم را اگر هم ناامیدکننده نخوانیم بدون شک باید نگران کننده بدانیم، درست است که هنوز قضاوت در این خصوص کمی زود به نظر می رسد و امیدهای فوتبال قزوین برای رفتن به لیگ یک هنوز رنگ نباخته است اما اگر نارنجی پوشان کاسپین به همین منوال به کار خود ادامه دهند بعید به نظر می رسد تا شانسی برای صعود داشته باشند.
این نتایج ضعیف در حالی رقم خورده است که کاسپین برخلاف فصل قبل بهانه زیادی برای نتیجه نگرفتن ندارد، تشکیل دیرهنگام تیم و فرصت نداشتن برای تمرینات آماده سازی پیش از شروع مسابقات، یکی بهانه های اصلی ناکامی تیم در فصل پیش بود، چیزی که گفتنش در حال حاضر غیر منطقی به نظر می رسد چرا که کاسپین یکی از اولین تیم هایی بود که حدود سه ماه قبل از شروع لیگ با انتخاب کادر فنی جدید برای تمرینات و به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر برای حضور قدرتمند در لیگ استارت زد.
انجام چند بازی تدارکاتی و دوستانه نیز عاملی بود تا نادریان شناخت کاملی از شاگردان خود و وضعیت آنها پیدا کند و تیمش را با آمادگی بهتری مقابل حریفان به مستعطیل سبز بفرستد.
به لحاظ مالی نیز وضعیت به گونه ای نبوده است که ناکامی تیم در نتیجه گیری را به آن ربط داد، باشگاه کاسپین تقریبا تعهدات خود را انجام داده است و با وجود مشکلات مالی نگذاشته تا مانند خیلی از تیم ها صدای اعتراض فوتبالیست هایش به خاطر پول نگرفتن بلند شود.
از سوی دیگر درست است که کاسپین در راه صعود با چند تیم  گردن کلفت و مدعی دیگر نیز در حال رقابت است، اما این چیزی نیست که یوسف نادریان سرمربی این تیم از آن بی اطلاع بوده باشد، او پیش و در حین برگزاری مسابقات لیگ با علم به این موضوع همیشه از صعود صحبت به میان آورده است و از شرایط لیگی که در آن سالها به مربیگری پرداخته کاملا شناخت دارد، او با همین آگاهی به فوتبال قزوین آمد.
با وضعیت پیش آمده، نادریان که پیش و بعد از شروع فصل همیشه صعود به دسته یک را هدف اصلی و نهایی تیمش اعلام کرده، خوب می داند که کاسپین روی لبه تیغ قرار گرفته و زنگ خطر برای او و تیمش به صدا درآمده است.
 او با نتایج کسب شده که توجیح قابل توجهی برای آن نمی توان پیدا کرد باید پی انتقادات به تنش را بمالد،این مربی که به بردن تیم های لیگ دو به دسته اول شهرت دارد به خوبی آگاه است که در صورت تداوم تساوی های دنباله دار و شکست های خانگی برابر تیم های مدعی و بردهای گاه و بیگاه، تیمش بختی برای رفتن به پلی آف و صعود به لیگ دسته اول نخواهد داشت و ممکن است مهر ناکامی کاسپین به کارنامه او که تا به حال به خاطر بردن چندین تیم به دسته بالاتر خوب و قابل قبول به شمار می رفته، بخورد.
به نظر می رسد اعضای هیات مدیره کاسپین در صورت ادامه نتایج ضعیف تیم فوتبال این باشگاه مانند فصل قبل صبر زیادی از خود نشان ندهند و بخواهند برای تغییر این روند تصمیم به ایجاد یک شوک به تیم بگیرند که در صورت این اتفاق یکی از گزینه های محتمل می تواند رفتن نادریان از قزوین آن هم با دست خالی باشد، چیزی که سرمربی با سابقه تیم فوتبال کاسپین به خوبی به از آن مطلع است.
حال نادریان اگر می خواهد اسمی از او در فوتبال قزوین باقی بماند و به سرنوشتی مانند مجید رضایی همتای خود در فصل قبل که به خاطر کسب نتایج دور از انتظار اخراج و از کار برکنار شد دچار نشود باید از فرصت پیش روی خود در بین نیم فصل بیشترین بهره را ببرد و به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تیمش اقدام کند تا شاید در نیم فصل دوم کاسپین از بحران خارج شده و با نتایج خوب او و تیمش به ساحل آرامش برسد.

رضا  اولادی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.