اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
تحلیل قدرت اله علیخانی از انتخاب روزبه، به عنوان استاندار جدید قزوین:

انتخاب مبارک

  • کد خبر : 972
  • 10 دسامبر 2013 - 14:12
انتخاب مبارک
فرآیند انتخاب «مرتضی روزبه» به عنوان هفتمین استاندار قزوین، بهانه‌ای شد تا با حجه الاسلام قدرت اله علیخانی، مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت و گویی داشته باشیم.

 علیخانی که زمان را برای مصاحبه در این رابطه مناسب نمی دانست، سرانجام با اصرار خبرنگار «فروردین امروز»، چندکلمه ای در باره این انتخاب صحبت کرد.
 
علیخانی گفت: اولا این انتخاب، یک انتخاب مبارک است و باید آن را به همه مردم استان قزوین تبریک عرض کنم و امیدواریم با انتخاب دولت تدبیر و امید، شاهد رشد و توسعه بیشتر در عمران و آبادانی استان و همچنین رفع مشکلات و تنگناهای مردم باشیم و طبعا همه جریان‌های سیاسی استان و شخصیت ها و مسوولین نیز باید با اتحاد و همدلی، دولت و استاندار منتخب را در تحقق وعده هایی که در جریان انتخابات ۲۴ خرداد اعلام شده است و همچنین توسعه استان، کمک کنند.
 مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرآیند انتخاب«مرتضی روزبه»، به عنوان استاندار قزوین، افزود: ما به اتفاق اکثر دوستان اصلاح طلب در استان سعی کردیم در این امر خطیر، در مرحله اول خواست مردم و در مرحله بعد، خواست آیت اله باریک بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حضرت آیت اله  تاکندی،برادر ارجمندم؛ جناب آقای ابوترابی و حجه الاسلام صادقی، دادستان قزوین و سایر دوستان را مدنظر قرار دهیم و به آن عمل کنیم و امیدواریم این انتخاب، اثرات مثبت خود را آینده نزدیک نشان دهد.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین با توصیه به استاندار جدید قزوین برای توجه به خواست و مطالبات مردم، خاطرنشان کرد: آقای روزبه اعلام کردند در مسیر تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و مطالبات مردم حرکت خواهند کرد که امیدواریم همیشه این هدف را مدنظر خود داشته باشند.
علیخانی به نقش پر اهمیت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در توسعه استان اشاره کرد و گفت : خوشبختانه آقای روزبه فردی با تجربه و دارای سوابق مدیریتی فراوان در حوزه‌های اجرایی است و اگر حمایت و همدلی وجود داشته باشد می توان امیدوار بود که عقب ماندگی های استان در زمینه های مختلف برطرف شود و نباید به یکباره انتظارات را بالا برد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.