اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

اعترافات تکان دهنده پای میز محاکمه

  • کد خبر : 1006
  • 10 دسامبر 2013 - 15:11
اعترافات تکان دهنده پای میز محاکمه
فروردین امروز – زنی که با همدستی پسر جوانی، همسر 37 ساله اش را به قتل رسانده بود پای میز محاکمه به جنایتش اعتراف کرد. 

 نخستین جلسه رسیدگی قضایی به پرونده اتهامی زن و مرد جنایتکار، در حالی سوم آذرماه در شعبه دوم دادگاه کیفری استان برگزار شد که خانواده مقتول برای عروس خود تقاضای قصاص کردند.
تحقیقات کارآگاهان پلیس جنایی قزوین برای کشف چگونگی راز قتل مرد گچ کار پس از آن آغاز شد که اواسط اسفندماه سال گذشته مرد جوانی با مراجعه  به کلانتری، از گم‌شدن «ابوالفضل»، برادر ۳۷ ساله‌اش خبر داد.
با آغاز تحقیقات پلیس برای پی بردن به سرنوشت مرد گمشده، جسد سوخته مرد ناشناسی در حوالی میدان غریب‌کش پیدا شد. باتوجه به همزمانی گم‌شدن مرد گچ کار و پیدا شدن جسد سوخته، خانواده مرد گمشده و همسرش به پزشکی قانونی رفتند و با دیدن جسد تایید کردند که او همان ابوالفضل است.
کارآگاهان جنایی پلیس که در نخستین مراحل تحقیق به اظهارات همسر ابوالفضل مشکوک شده بودند، با فراخواندن او به پلیس آگاهی، بازجویی از زن جوان  را شدت بخشیدند و در جریان همین تحقیقات بود که فاطمه اعتراف کرد با همدستی پسر جوانی دست به قتل همسرش زده است.
زن ۳۲ ساله گفت: برای خلاص شدن از دست شوهرم، از پسری که با او دوست بودم کمک گرفتم. شب حادثه برای این‌‌که پسرم بیدار نشود به ناچار در غذای وی داروی بیهوشی ریختم و به «حسین» گفتم به خانه‌مان بیاید. سپس به اتفاق هم، همسرم را به قتل رساندیم و دو شب بعد، جسد ابوالفضل را که در خانه پنهان کرده بودم با همدستی حسین به بیابان‌های اطراف بردیم و به آتش کشیدیم.
به دنبال اعترافات تکان‌دهنده زن خیانتکار، همدست سابقه‌دار او هم دستگیر شد و به شرکت در جنایت اعتراف کرد. حسین گفت: پس از این حادثه، فاطمه مقداری پول، کارت عابربانک و خودروی همسرش را به من داد تا بتوانم به راحتی تردد کنم و برای این‌که شناسایی نشوم پلاک خودرو را عوض کردم، اما سرانجام دستگیر شدم.
براساس این گزارش، با برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهام های زن توطئه‌گر و همدست جنایتکارش و اعتراف صریح آنان به ارتکاب قتل در دادگاه کیفری استان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.