اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
مرتضی روزبه:

اصلاح طلب ِ اصولگرا هستم!

  • کد خبر : 970
  • 10 دسامبر 2013 - 14:08
اصلاح طلب ِ اصولگرا هستم!
هفتمین استاندار قزوین، پس از 120 روز از آغاز به کار دولت، با پیگیری شخصیت ها و گروه های سیاسی استان، سرانجام 13 آذرماه با تصویب هیات وزیران انتخاب شد.

 مرتضی روزبه، در حالی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان منصوب شد که سال ها، سابقه مدیریت اجرایی را در کارنامه خود دارد، پیش از آنکه بر صندلی استانداری قزوین بنشیند در گفتگویی با «فروردین امروز» از مشی اعتدالی‌اش سخن گفت و تاکید کرد؛ به دسته‌بندی‌های سیاسی معتقد نیستم، ولی اصلاح طلبی هستم که به اصول معتقدم.
 
 آقای روزبه از روند طولانی استاندار شدن‌تان بگویید؟
بهتر است این مباحث را دیگر کنار بگذاریم! الان من خدمت‌گذار مردم هستم و بیان این مطالب دردی از کسی دوا نمی‌کند.

 مشی شما به عنوان استاندار جدید قزوین چه خواهد بود؟
ایجاد وفاق و همدلی و همفکری در بین جریان‌های سیاسی و اجرایی استان، هدف اول من است. استفاده از همه ظرفیت‌های استان در راستای تحقق منویات ریاست جمهور در بحث اعتدال و احترام به همه گروه‌های سیاسی داخل نظام را می‌توان مشی آینده ام تعریف کرد.

 آقای روزبه! بالاخره خیلی‌ها شما را اصولگرای میانه‌رو می‌دانند و برخی هم شما را منتسب به اصلاح طلبان میانه‌رو. شما به  کدام گروه نزدیک‌ترید و خاستگاه شما کجاست؟
من مرتضی روزبه هستم. به هیچ گروه و جریان خاصی هم وابسته نیستم. از قدیم به مشی اعتدال اعتقاد داشتم و دارم و در راستای اختلاف‌زدایی و نزدیکی دل‌ها کار کردم.

 یعنی اصولگرا نیستند؟
نمی دانم تعریف شما از اصولگرایی چیست. بنده در اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی اصولگرا هستم، اما مگر می‌شود؛ اصولگرا بود و در راه اصلاحات قدم برنداشت. وقتی به اصول اعتقاد دارید، پس اصلاح طلب هم هستید. اصلاح طلبی با اعتقاد به اصول منعی ندارد و با این تعریف من اصلاح طلب اصولگرا هستم!

 مهم‌ترین انتظاری که در اولین گام از شما می‌رود در مورد انتصابات و جابه‌جایی مدیران است. در این زمینه چه برنامه‌ای دارید؟
 ابتدا من سهم خواهی جریانات سیاسی و افراد را تکذیب می‌کنم. من به هیچ کس قولی نداده‌ام، اما در رابطه با جابجایی‌ها باید بگویم که بگذارید مستقر بشوم و مطالعه و گفتگویی با مدیران داشته باشم، بعد در این زمینه تصمیم‌گیری خواهم کرد.

امیر رجبی
 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.