اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین:

نمی‌گذارم تیم را به حاشیه ببرند ; قزوینی‌ها با استادیوم آشتی کنند

  • کد خبر : 941
  • 27 نوامبر 2013 - 15:25
نمی‌گذارم تیم را به حاشیه ببرند ;  قزوینی‌ها با استادیوم آشتی کنند
تیم فوتبال کاسپین، دومین سال حضورش را در لیگ دو، با یک مربی غیربومی سپری می‌کند. یوسف نادریان که در بالا بردن تیم‌های لیگ دو به دسته اول تبحر دارد، حالا به قزوین آمده تا این‌بار برای صعود کاسپین تلاش کند. 
البته این کار سختی است؛ اما نادریان نشان داده، راه صعود را بلد است.  حرف زدن از صعود در هفته‌های ابتدایی آن هم در لیگ غیرقابل پیش‌بینی، مثل لیگ دو، خیلی سخت است، ولی نادریان، مربی جاه‌طلبی به نظر می‌رسد و دائم حرف از صعود می‌زند؛ مربی‌ای با تفکرات هجومی که در همه بازی‌ها، حرفش یکی است: «فقط و فقط برای بردن می‌رویم». این مربی جسور امیدوار است قزوینی‌ها برای حمایت تیم‌اش با استادیوم آشتی کنند تا با هم جشن صعود به لیگ بالاتر را بگیرند.

  برد خوبی  برابر تیم حفاری اهواز به‌دست آوردید؛ اما بازهم خیلی موقعیت از دست دادید و در مقابل تیم پیام صنعت آمل هم مساوی کردید؟
بله؛ متاسفانه بازیکنان تیم در زدن ضربات آخر دقت نمی‌کنند؛ اما در مجموع تیم، در هر بازی بهتر می‌شود؛ چون بازیکنان متوجه شده‌اند که باید صعود کنیم که این خیلی خوب است. در مقابل تیم آمل هم چند موقعیت را از دست دادیم، ولی به عنوان یک بازی خارج از خانه بد نبودیم.
  به نظر می‌رسد، پس از گذشت هفت هفته از لیگ، به شناخت اولیه از تیم‌ها و شرایط حریفان خود دست پیدا کرده‌اید، نظرتان در مورد حریفان چیست؟
امسال سه، چهار تیم از جمله تیم ما مدعی هستند که باید آن‌ها را از سد راه برداریم. قبل از شروع مسابقات هم گفته بودم تنها هدف‌مان صعود است. فوتبال بازی کردن در لیگ دو بسیار سخت است؛ اما می‌خواهیم صعود کنیم و هیچ بهانه‌ای برای ناکامی در رسیدن به این هدف نداریم.
  تیم شما پیش از این برد، در سه بازی قبلی، تنها دو امتیاز به‌دست آورد. این درحالی است که تیم شما یکی از اولین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و تا زمان شروع مسابقات به آمادگی خوبی رسیده بود. این امتیاز از دست دادن برای تیمی که داعیه صعود دارد، نگران کننده نیست؟
دو بازی اول را خوب نتیجه گرفتیم. در سه بازی بعدی نیز با وجود یک شکست و دو تساوی می‌توانستیم حداقل در دو دیدار برنده از زمین بیرون بیاییم؛ چرا که کاملا از حریفان قدرتمندتر بودیم و ۷۰-۸۰ درصد بازی در اختیار ما بود، اما کم دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شد نتیجه لازم را نگیریم که باید هرطور شده این مشکل را حل کنیم. اگر بد بازی می‌کردیم، این روند نگران کننده بود؛ اما واقعا تیم در هر هفت بازی خوب کار کرده‌ است و امیدوارم دیگر به کسب حداقل امتیاز در هیچ مسابقه‌ای قانع نشویم.
  در مورد باخت مقابل گلستان بگویید. از حاشیه‌ها نمی‌ترسید؟
اولا که نمی‌گذاریم این نتایج ادامه پیدا کند. در ضمن ما از ۶بازی خود ۱۱ امتیاز گرفته‌ایم و آنچنان  بد هم کار نکرده‌ایم. البته هیچ وقت از نقد شدن نمی‌ترسم؛ چرا که انتقاد البته از نوع سازنده و غیرمغرضانه‌اش می‌تواند به من کمک زیادی کند؛ ولی نباید این نکته را فراموش کنیم که کسانی که نقد می‌کنند، صلاحیت کافی دارند یا نه! و در مورد حاشیه هم باید بگویم هیچ وقت اجازه نمی‌دهم تیمم دچار حاشیه شود؛ چرا که حاشیه برای هر تیمی سم است.
  بازی‌های خانگی شما تقریبا بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، فکر می‌کردید استقبال ورزش دوستان قزوینی از تیم‌تان تا این حد سرد باشد و کاسپین تقریبا هواداری نداشته باشد؟
نه تا این اندازه. در لیگ دو، چند شهر هستند که استقبالی از مسابقات آن‌ها نمی‌شود که متاسفانه یکی از آن‌ها قزوین است، اما تیم‌های زیادی هستند که طرفدار زیادی دارند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که فوتبال دوستان قزوینی با استادیوم قهر کرده‌اند. کاسپین تیم شهرشان است و امیدوارم که از تیم خود حمایت کنند و با استادیوم آشتی کنند و به بازیکنان انگیزه ببخشند تا با هم بتوانیم جشن صعود را برگزار کنیم.
  هفته بعد دوبازی سنگین برابر شهرداری تبریز و استقلال تهران دارید در مورد این بازی‌ها بگویید ؟
ما تا چند هفته باید پشت سرهم در زمین حریفان به میدان برویم که این چندان خوب نیست . شهرداری تبریز که یکی از قدیمی ترین تیم‌هاست ویک بازی سنگین برابر این تیم داریم. در صورت پیروزی در این بازی تکلیف مدعیان صعود مشخص  تر می‌شود. بازی با استقلال هم فقط برای نشان دادن توانمندی و قابلیت فوتبالیست‌های قزوین است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.