اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
جنایت در تاکستان

درگیری در باغستان رنگ خون گرفت

  • کد خبر : 929
  • 27 نوامبر 2013 - 15:13
درگیری در باغستان رنگ خون گرفت
فروردین امروز: با شلیک مرگبار، درگیری دو باغدار در تاکستان به جدالی خونین تبدیل شد.

در روزهای پایانی مهرماه امسال، ماموران پلیس کلانتری ۱۱ شهرستان تاکستان که به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  از انتقال پیکر مجروح و غرق به خون مرد جوانی به بیمارستان تامین اجتماعی این شهر با خبر شده بودند، هنگامی که برای بررسی چگونگی موضوع به بیمارستان رفتند با خبر شدند که این مرد جوان پیش از حضور آنان، به علت شدت خونریزی ناشی از اصابت گلوله به نواحی حساس بدن، جان خود را از دست داده است.
با مرگ مرد مجروح، تحقیقات ماموران پلیس شدت گرفت و در بررسی‌های اولیه و تحقیق از افراد مطلع مشخص شد؛ مقتول مرد ۳۱ ساله ای به نام «مقصود» بوده که در جریان یک درگیری در باغستان‌های ابتدای جاده روستای «اَک» بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از یک قبضه سلاح شکاری به شدت مجروح شده و با وجود انتقال به بیمارستان تامین اجتماعی و تلاش کادر پزشکی برای نجات او، فوت می‌کند.
با مشخص شدن چگونگی وقوع جنایت، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تاکستان که مسوولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته بودند با هماهنگی مقام‌های قضایی دادسرای عمومی  انقلاب شهرستان، سه نفر از افرادی را که با هم درگیر شده و در حین همین درگیری، «مقصود» به قتل رسیده بود، بازداشت کردند.
تحقیق از متهمان نشان داد؛ دو باغدار به دنبال اختلاف بر سر تقسیم آب، در باغستان‌های انگور شهرستان تاکستان با یک دیگر درگیر می‌شوند و با تلفن، بستگانشان را برای کمک فرا می‌خوانند. با حضور دو نفر از طرفین، درگیری شدت گرفت و در همین میان، یکی از آنان با بیرون کشیدن سلاح شکاری، اقدام به شلیک می‌کند و مقتول که به دنبال تماس پدرش برای کمک به او در درگیری به باغ رفته بود مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح می‌شود.
مظنون به ارتکاب جنایت که مرد ۴۰ ساله ای به نام «کرم» است در بازجویی‌های پلیس به عمل خود اعتراف کرده است و با اظهار پشیمانی از این اقدام، مدعی شده است تنها قصد ترساندن مقتول را داشته و می‌خواسته است او را به قتل برساند.
براساس این گزارش، با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده در پلیس آگاهی، این افراد با قرار قانونی قضایی روانه زندان شده اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.