اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
6
سعید دقیقی:

یک گل هم برای پرسپولیس کنار گذاشته ام

  • کد خبر : 855
  • 15 نوامبر 2013 - 17:09
یک گل هم برای پرسپولیس کنار گذاشته ام
برای آغاز...نوجوان سخت کوش دیروز، امروز دیگر برای خودش بروبیایی دارد. چون که دیگر راه فتح دروازه بزرگان را به خوبی شناخته است. صحبت از سعید دقیقی است. مهاجم تیزپای این روزهای تراکتورسازی تبریز. 

مرد چهار گله لیگ برتر که تا به امروز، شش بار دروازه آبی های پایتخت را گشوده است. حالا دیگر زوج دقیقی  و انصاری فرد برای هر تیمی خطرناک به نظر می رسد. بازگشت باشکوه دقیقی پس از چند هفته مصدومیت و درخشش خیره کننده او در چند هفته پایانی نیم فصل می تواند برای دوآتیشه های تراکتور بهترین خبر باشد. حالا مجید جلالی می تواند روی هنرمندی این جوان برومند قزوینی برای فتح لیگ برتر بیش از پیش حساب کند و البته کی روش در سرزمین برزیل…

سعید دقیقی در گفت و گوی اختصاصی با «فروردین امروز» گفت: اگر در دیدار جمعه عصر برابر استقلال از زمین خارج نمی‌شدم، می‌توانستم بیشتر به تراکتورسازی کمک کنم.
بازیکن تیم تراکتورسازی در این گفت و گو در باره تساوی این تیم مقابل استقلال، اظهار کرد: اگر در همان دقایق اولیه  روی ضربه مهاجم آبی پوشان گل نمی‌خوردیم، مطمئن باشید می‌توانستیم با اختلاف پیروز شویم. البته بازی خوبی بود، هر چند که گل بدی دریافت کردیم و مقداری در عملکردمان تاثیر گذاشت، ولی  هر چه از زمان مسابقه گذشت، استقلال بسته تر بازی کرد.  هر چند که تیم ما، تیم برتر میدان بود و مستحق کسب سه امتیاز، اما قسمت نشد تا سه امتیاز را کسب کنیم. اگر در آن دقیقه از استقلال گل نمی‌خوردیم، یقینا می‌توانستیم با اختلاف پیروز شویم.
وی درباره گلی که برای تراکتورسازی به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که توانستم دل هوادارانمان را شاد کنم. آنها سنگ تمام گذاشتند و ما را شرمنده کردند. گلم را تقدیم آنها می‌کنم. هواداران با تعصب ویژه‌ای تیم خودشان را حمایت کردند و به ما انرژی زیادی دادند. بد شد که نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کرده و هواداران با خوشحالی زیاد به خانه‌هایشان بروند. به هواداران قول می‌دهیم برای رسیدن به هدفمان که قهرمانی است تلاش کنیم. ان‌شاءا… پایان فصل، جام را به تبریز بیاوریم.
مهاجم تراکتورسازی در خصوص برنامه این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: کادر فنی تیم برای نیم فصل برنامه خوبی را آماده کرده و ان‌شاءا… با تمرینات خوب شرایط مناسبی را در نیم فصل دوم داشته باشیم و نتایج درخشانی را برای رسیدن به هدفمان کسب کنیم.
وی  همچنین درباره عملکردش در نیم فصل اول مسابقات، خاطرنشان کرد: ابتدای فصل بدشانسی‌های زیادی آورده بودم و در ادامه مقابل داماش موقعیت‌هایی را خراب کردم که هواداران از من ناراحت شدند ولی خدا را شکر بازی به بازی بهتر می‌شوم. امیدوارم در ادامه مسابقات بهتر از گذشته کار کنم و بازی با داماش را جبران کنم.
دقیقی درباره بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس، بیان کرد: بازی واقعا حساسی است و این بازی نیز برایمان حکم یک فینال را دارد و  هواداران همانند بازی مقابل استقلال به استادیوم بیایند و قول می‌دهیم این بازی با تمرکز بیشتر گلی دریافت نکنیم و یک گل هم برای پرسپولیس کنار گذاشته ام.  با کسب نتیجه و بازی خوب آنها را خوشحال کنیم و یک گام دیگر به قهرمانی و نگه داشتن جام در تبریز نزدیک تر شویم. چون هواداران تیم ما واقعا لیاقت قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی باشگاه های آسیا را دارند.
بازیکن تیم تراکتورسازی درباره تعویض خود در حالی که یک گل به ثمر رسانده بود، اظهار کرد: بازی خوبی را انجام می‌دادم و حتی به من اعلام کردند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخابم کرده‌اند ولی بعد از تعویضم نظرشان تغییر پیدا کرد. به نظرشان احترام می‌گذارم ولی احساس می‌کنم اگر در زمین بودم می‌توانستم بیشتر به تیم کمک کنم.
مصطفی گنجه ها

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.