اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
با هفت امتیاز از سه بازی کاسپین گام‌های محکمی برای صعود برداشت

صدر نشینی کاسپین در لیگ دسته دوم

  • کد خبر : 772
  • 27 اکتبر 2013 - 17:43
صدر نشینی کاسپین در لیگ دسته دوم
هرموقع در انجام کاری برنامه‌ریزی مناسب صورت بگیرد و کار به کاردان سپرده شود، مطمئنا نتایجش رضایت بخش خواهد بود. این روند در تیم فوتبال در فصل جاری مشاهده می‌شود.

تیم در زمان مناسبی بسته شد و سرمربی‌گری آن هم به فردی داده شد که کارنامه خوبی درلیگ دسته دوم دارد. البته او تیم‌های کاو تهران، اتکا، نفت گچساران و… را به لیگ دسته اول هدایت کرده است. نادریان در اولین گام، بازیکنان غیربومی مناسبی جذب کرده و با تلفیق آن با فوتبالیست‌های قزوینی، فضایی رقابتی و صمیمانه را در این تیم بوجود آورده است. کاسپین بعد از گذشت ۳هفته با ۲پیروزی برابر «طیورمیناب» و «نفت امیدیه» و تساوی در برابر میزبانش نفت و گاز جم گام‌های محکم و استواری برای صعود برداشته است.
در هفته سوم این رقابت ها کاسپین در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم نفت و گاز جم رفت و توانست با یک بازی منطقی در برابر این تیم با تجربه یک تساوی بدون گل بدست بیاورد و با هفت امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها تکیه بزند.
در دیدار برابر نفت امیدیه هم که در ورزشگاه ۱۵هزار نفری قزوین برگزار شد، شاگردان نادریان، یک بازی نسبتا زیبا و منطقی به نمایش گذاشتند. بیش از هفت موفقیت گل در این دیدار از سوی مهاجمان تیم از دست رفت. این روند کمی نگران کننده است و باید مهاجمان و هافبک‌های کاسپین، در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند؛ چراکه در هر بازی اینقدر موفقیت بدست نمی‌آید.
نادریان، سرمربی کاسپین پس از این بازی در رابطه با این دیدار گفت: اگر می‌خواهیم، صعود کنیم باید تمامی ۳ امتیازها را کسب کنیم و هیچ امتیازی را از دست ندهیم و حریفان را دست کم نگیریم. هدف ما امسال صعود به لیگ دسته دوم است.
کاسپین درحالی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازد که در جام حذفی هم باید به مصاف تیم استقلال تهران برود. این دیدار می تواند گوشه‌ای از توانمندی‌ و پتانسیل‌ فوتبال قزوین را به نمایش بگذارد. فوتبال هیچ قابل پیش‌بینی نیست و شاید کاسپین بتواند یک کار بزرگ دیگر بکند. مهم‌تر از جام حذفی، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور است که با حضور ۲۸تیم در ۲گروه ۱۴تیمی دنبال می‌شود.کاسپین یکشنبه آینده میزبان اتکا گلستان است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.