اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

کارگر اخراجی، مغز متفکر سارقان نقابدار

  • کد خبر : 679
  • 11 اکتبر 2013 - 13:20
کارگر اخراجی، مغز متفکر سارقان نقابدار
فروردین امروز: کارآگاهان پلیس، 5 دزد نقابدار را که با حمله به یک جایگاه سوخت در قزوین، دست به سرقت‌ زده بودند، به دام انداختند.

تحقیقات پلیس برای دستگیری این باند، اواخر آبان‌ماه سال گذشته شروع شد؛ زمانی که دزدان با حمله به یک پمپ گاز در غرب تهران دست به سرقت میلیونی از این جایگاه سوخت زدند.
درحالی‌که بررسی‌ پلیس آغاز شده بود، به کارآگاهان خبر رسید که دزدان نقابدار از چند جایگاه سوخت دیگر از جمله در قزوین نیز سرقت کرده‌اند. تمامی سرقت‌ها در ساعات اولیه بامداد صورت گرفته بود. دزدان نقابدار در همه سرقت‌ها ابتدا به سراغ جعبه تقسیم برق جایگاه رفته و آن را به طول کامل قطع کرده بودند. سپس وارد دفتر شده و با تهدید قمه، محتویات گاوصندوق را به تاراج برده بودند. کارآگاهان پلیس هنگام بررسی اظهارات مالباختگان متوجه نکته مهمی شدند. اینکه دزدان احتمالا از قبل با محل آشنایی داشتند و وقتی دست و پای کارکنان را می‌بستند، یک‌راست به سراغ گاوصندوق رفته و دست به سرقت پول‌های داخل آن می‌زدند. کارآگاهان حدس زدند که یکی از اعضای باند سرقت قبلا در جایگاه‌های سوخت کار می‌کرده و به همین دلیل از محل گاوصندوق و جعبه تقسیم برق آگاهی کامل داشته است.
کارآگاهان دریافتند که مردی به اسم عابد، برای مدتی در تمامی جایگاه‌هایی که هدف دستبرد قرار گرفته بودند کار می‌کرده، اما بعد از مدتی به دلایل مختلف از آنجا اخراج شده است. کارآگاهان شک نداشتند که این جوان ۲۷ساله در جریان سرقت‌ها نقش داشته و با توجه به آشنایی کامل با جایگاه‌های سوخت، نقشه سرقت از این محل‌ها را طرح کرده است.
در حالی که تحقیقات ادامه داشت، کارآگاهان مخفیگاه او را در شهرستان کرج شناسایی کردند و در جریان یک عملیات برق آساکه بامداد هفتم مهرماه صورت گرفت، با حمله به این محل، وی و چهار عضو دیگر این باند را دستگیر کردند.
سارقان زورگیر به پلیس آگاهی پایتخت انتقال یافتند و در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت از ۵جایگاه سوخت در قزوین، شهرری و غرب تهران اعتراف کردند که تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.