اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
خبری که تایید شد؛

برخورد با بورس بازی‌های زمین در مناطق گردشگری قزوین

  • کد خبر : 693
  • 11 اکتبر 2013 - 15:01
برخورد با بورس بازی‌های زمین در مناطق  گردشگری قزوین

چندی پیش بود که سایت خبری تحلیلی "نواندیش" خبر داده بود: در ادامه تخلفات برخی مسوولان بجامانده از دولت سابق، خبر می رسد که برخی مقامات استانداری  و مدیران استان با استفاده از تعلل دولت یازدهم در معرفی استاندار جدید از فرصت باقی مانده برای اخذ امتیازات و امکانات استفاده می کنند.این سایت نوشته بود: […]

چندی پیش بود که سایت خبری تحلیلی "نواندیش" خبر داده بود: در ادامه تخلفات برخی مسوولان بجامانده از دولت سابق، خبر می رسد که برخی مقامات استانداری  و مدیران استان با استفاده از تعلل دولت یازدهم در معرفی استاندار جدید از فرصت باقی مانده برای اخذ امتیازات و امکانات استفاده می کنند.
این سایت نوشته بود: در هفته‌های اخیر، استانداری قزوین با تغییر کاربری زمین هایی در اطراف شهر قزوین، جاده کورانه به مسکونی، این زمین ها را برای ویلا سازی به قطعات دو هزارمتری تفکیک کرده و به نام خود سند می‌زند.
  اما گویی این خبر صحت داشته که  سرانجام معاون عمرانی استاندار را به واکنش وا داشته است.
 او بدون اشاره به اینکه چه کسانی زمین‌ها را در اطراف جاده کورانه به نام خود سند می‌زنند، با قید"شدت" از برخورد با بورس بازی‌های زمین در مناطق گردشگری کورانه، زرشک و کامان خبرداد.
"فارس" از قول منوچهر حبیبی نوشت: شناسایی و برخورد با بورس بازی‌های زمین از سوی اداره کل امنیتی انتظامی استانداری صورت می‌گیرد و به منظور برخورد قاطع با افراد به دستگاه‌های اطلاعاتی ارجاع داده می‌شوند.
حبیبی گفته است: همچنین گشت مشترک با عضویت شهرداری، راه و شهرسازی، بخشداری و جهاد کشاورزی فعال شده و به طور دائم در این مناطق به گشت‌زنی به منظور مقابله با بورس بازی زمین و ساخت و ساز غیرمجاز می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.