اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

ناکامی سارق زورگیر با مقاومت جانانه مرد راننده

  • کد خبر : 547
  • 10 سپتامبر 2013 - 17:59
فروردین امروز: نقشه تبهکارانه سارق زورگیر برای ربودن خودرویی در جاده الموت، با مقاومت جانانه مرد راننده ناکام ماند.

این حادثه هنگامی رقم خورد که حدود ساعت ۲۱:۳۰ سی ام مردادماه امسال، زوج جوانی که در داخل خودروی خود در نزدیکی روستای کورانه واقع در جاده الموت، مشغول گفت‌و گو بودند به یک باره توسط مرد نسبتا جوانی غافلگیر شدند که چاقویی در دست داشت. مرد سارق با تهدید از آنان خواست بدون هیچگونه مقاومتی خودروی خود را در اختیار او قرار دهند که درغیر این‌ صورت به شکل دیگری، آنان را وادار به تسلیم خواهد کرد. درحالی که سارق زورگیر گمان می‌کرد به راحتی می‌تواند خودروی زوج جوان را در اختیار بگیرد، مقاومت مرد راننده در برابر تهدیدهای وی، نقشه‌هایش را نقش برآب کرد.
در جریان درگیری مرد راننده با سارق، وی با چاقو ضربه شدیدی به سینه او وارد کرد، اما با این‌حال، تلاش مرد زورگیر را برای سرقت خودرواش ناکام گذاشت و با مقاومت جانانه، سارق جوان که گفته می‌شود دارای همدستی هم بوده است، از بیم شناسایی و دستگیری، پا به فرارمی‌گذارد.
با فرار سارق زورگیر، مرد راننده که به شدت دچار خونریزی از ناحیه سینه خود شده بود، به سرعت سوار خودرو شد و به همراه همسرش، خود را به بیمارستان شهید رجایی رساند. کادر پزشکی اورژانس بیمارستان که در مراحل اولیه معاینه، متوجه قطع شدن یکی از رگ‌های اصلی انتقال خون به قلب راننده جوان شده بودند با انجام اقدامات اولیه، بلافاصله مجروح را که حالش رفته رفته وخیم می شد به وسیله آمبولانس به بیمارستان بوعلی منتقل کردند.
پس از انتقال وی به بیمارستان بوعلی، راننده جوان به اتاق عمل منتقل شد و پزشکان موفق شدند با پیوند به موقع رگ پاره شده، او را از خطر مرگ نجات دهند که هر لحظه جانش را تهدید می‌کرد.
حال عمومی مصدوم که پس از چند روز بستری از بیمارستان بوعلی مرخص شده است، رو به بهبود است و با شکایت وی، تحقیقات پلیس درباره چگونگی وقوع این حادثه و همچنین شناسایی سارقان آغاز شده است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.