اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

مرد شیشه‌ای، قاتل کارگر مغازه آجیل فروشی

  • کد خبر : 552
  • 10 سپتامبر 2013 - 18:02
مرد شیشه‌ای، قاتل کارگر مغازه آجیل فروشی
فروردین امروز: با ردیابی مخفیگاه عامل جنایت در مغازه آجیل‌فروشی، قاتل فراری در عملیات ضربتی کارآگاهان جنایی پلیس استان در مسافرخانه متروکه‌ای در جنوب تهران به دام افتاد.

رییس‌پلیس استان قزوین با تایید این خبر، به «فروردین امروز» گفت: در جریان پیگیری این پرونده، کارآگاهان موفق شدند با بهره‌گیری از سرنخ‌های موجود، متهم به قتل را که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی کنند و ظرف ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت، با ردیابی موقعیت او در مهمان‌پذیر متروکه‌ای در تهران، این محل را زیر نظر گرفتند.
سرهنگ «محمدرضا میرحیدری» افزود: این محل تحت کنترل و مراقبت کارآگاهان اعزامی قرار داشت که سرانجام پس از اطمینان از ورود متهم به این محل، وی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد که پس از انتقال به قزوین، در جریان بازجویی صراحتاً به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
تحقیقات پلیس برای ردیابی عامل این جنایت هنگامی آغاز شد که ساعت ۱۴:۳۰ بیست‌و‌دوم مردادماه امسال، ماموران گشت کلانتری ۱۱ مدرس که به‌دنبال یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع درگیری خونین در یک واحد صنفی در خیابان بوعلی شرقی با خبر شده بودند پس از آنکه خود را به محل حادثه رساندند در جریان تحقیقات اولیه خود دریافتند که «مصطفی» کارگر ۲۴ ساله مغازه آجیل و خشکبار فروشی در بوعلی شرقی در جریان درگیری کوتاهی با فردی که اقدام به سرقت از دخل مغازه کرده بود، براثر ضربه وارده ناشی از اصابت شیئی تیز به گردنش، به شدت مجروح شده و پیش از آنکه امکانی برای انتقال او به بیمارستان فراهم شود بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.
به دنبال وقوع این جنایت، با حضور کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و ماموران اثربرداری اداره تشخیص هویت، صحنه جرم و چگونگی وقوع جنایت مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته مغازه و همچنین اطلاعات به دست آمده از برخی شاهدان مشخص شد، به هنگام تعطیلی مغازه، مرد نسبتا جوانی با شکستن قفل در ورودی، وارد مغازه شده و پس از سرقت موجودی دخل، با پسر صاحب آجیل فروشی و مقتول که مشغول کار در کارآگاه جنب مغازه بوده و با شنیدن سر و صدا، خود را به مغازه رسانده بود و با مرد دزد رو به رو می‌شوند.
یافته‌های کارآگاهان جنایی همچنین نشان می‌داد، سارق در تلاش برای فرار، با چاقو ضربه‌ای به گردن «مصطفی» که میله‌ای فلزی در دست داشته می‌زند و بلافاصله با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود.
کارآگاهان جنایی پلیس که در جریان تحقیقات گسترده خود، موفق شده بودند با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه و نیز یافته‌های تجسسی خود، هویت قاتل فراری را شناسایی کنند سرانجام پس از سه هفته از وقوع جنایت، با ردیابی مخفیگاه او در خیابان راه آهن تهران، وی را دستگیر کردند.
«ع – م» 33 ساله که معتاد به ماده مخدر شیشه است، پس از دستگیری و انتقال به قزوین، در نخستین مراحل بازجویی و تحقیق در پلیس آگاهی، با اعتراف به ارتکاب جنایت، به کارآگاهان گفت: «ساعت حدود ۱۴:۳۰ بود که با شکستن قفل در مغازه آجیل‌فروشی وارد مغازه شدم و پس از سرقت مبلغ هشت هزار تومان از دخل مغازه، به هنگام خروج با دو نفر که یکی از آنها میله‌ای فلزی در دست داشت مواجه شدم. برای فرار از دستشان، با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به گردن یکی از آنها زدم و سپس با استفاده از موتورسیکلتم، از محل فرار کردم».
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.