اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
تایید انتخابات شورای شهر قزوین

نینا سیاهکالی مرادی پس از انتخابات رد صلاحیت شد

  • کد خبر : 462
  • 07 آگوست 2013 - 15:56
نینا سیاهکالی مرادی پس از انتخابات رد صلاحیت شد
فروردین امروز؛ سرانجام پس از 50 روز، انتخابات شورای شهر قزوین در حالی ازسوی هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین تایید شد که نینا سیاهکالی مرادی برای نخستین بار، پس از برگزاری انتخابات رد صلاحیت شد. 

حجت‌الاسلام حسینی، عضو هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با «فروردین امروز» گفت: انتخابات شورای شهر قزوین تایید شد و فقط خانم نینا سیاهکالی مرادی به‌دلیل برخی موارد رد صلاحیت شد و به‌جای ایشان آقای خورشیدی به‌عنوان عضو علی‌البدل اول به شورای شهر راه یافت. در انتخابات ۲۴ خرداد ماه چهارمین دوره شورای شهر قزوین نینا سیاهکلی مرادی با کسب ۹ هزار و ۴۱۶ رای به‌عنوان عضو علی‌البدل اول شهر قزوین به شورای شهر راه یافته بود. پس از او محمد خورشیدی با هشت هزار ۴۰۴ رای ‌عنوان علی‌البدل دوم را به‌دست آورده بود که با رد صلاحیت خانم مرادی، محمد خورشیدی جایگزین او می‌شود. حجت‌الاسلام حسینی در مورد رد صلاحیت نینا مرادی به این نکته بسنده کرد که «از بیان علت رد صلاحیت معذورم و پرونده مربوط به زمان تبلیغات انتخابات نمی‌شود. نینا سیاهکالی‌مرادی ۲۷ ساله کارشناسی ارشد معماری سیستم‌های کامپیوتری بود که با تبلیغات کم توانست به‌عنوان عضو اول علی‌البدل شورای شهر قزوین انتخاب شود.
یک منبع مطلع در همین ارتباط به خبرنگار ما گفت: علت طولانی شدن تایید انتخابات قزوین بررسی برخی گزارشات و تخلفات صورت گرفته بود که پس از برگزاری جلسات فشرده بالاخره هیات نظارت بر انتخابات نتایج انتخابات شورای شهر قزوین را برای تحویل به فرمانداری قزوین اعلام کرد. بر همین اساس اعلام نظر هیات نظارت و اجرایی شهرستان قزوین به هیات نظارت استان در مورد روند برگزاری انتخابات، حاکی از تایید انتخابات و رد یک عضو علی‌البدل شورا بود.
میربها فرماندار قزوین در رابطه با رد صلاحیت خانم مرادی گفت : ایشان در هیات اجرائی رد شده بودند ولی هیات نظارت استان خواستار مستندات بیشتر بود و در ادامه وی را تایید کرد که بعد از برگزاری انتخابات این مستندات ارائه شد و هیات نظارت استان ایشان را رد کرد که دلائل آن به خانم مرادی اعلام شد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.