اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6
درگیری برای 50 هزار تومان؛

ضربات چاقو، جان مرد جانباز را گرفت

  • کد خبر : 443
  • 07 آگوست 2013 - 15:13
ضربات چاقو، جان مرد جانباز را گرفت
فروردین امروز: درگیری خونین در غیاث آباد بر سر وصول طلب پنجاه هزار تومانی، مرگ تلخ مرد جانبازی را بر اثر ضربات متعدد چاقو رقم زد. 

چهارشنبه شب گذشته، دقایقی پس از افطار تماس تلفنی فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قزوین، ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد این شهر را به کوچه‌ای در بلوار آزادگان کشاند. تماس گیرنده که آشکار صدایش می لرزید شتابزده پلیس را در جریان وقوع یک درگیری خونین قرار داده بود.
ماموران واحد گشتی پلیس هنگامی به محل حادثه رسیدند که درگیری به پایان رسیده بود. شاهدان به ماموران گفتند؛ مرد میانسالی به نام«رمضان – ک» که در جریان این نزاع به شدت مجروح شده بود توسط اهالی به بیمارستان منتقل شده است. در حالی که ماموران با تکمیل تحقیقات اولیه برای بررسی وضعیت مرد مجروح به بیمارستان شهید رجایی رفته بود، شدت جراحات وارده ناشی از ضربات پس در پی چاقو به ناحیه سینه، شکم، پهلو و گردن مرد، نفس‌هایش را به شماره انداخته بود و او با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان، تن به تسلیم داد و بر روی تخت اورژانس بیمارستان جان باخت.
با مرگ مرد میانسال، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل این جنایت و همچنین دستیابی به چگونگی وقوع درگیری منجر به قتل شدت گرفت و ماموران توانستند با بهره‌گیری از یافته‌های تحقیقی و همچنین اطلاعات دریافتی از شاهدان عینی، متهم به قتل را شناسایی کرده و او را تنها چند ساعت پس از دست زدن به این جنایت شناسایی و دستگیر کنند.
متهم به قتل که در مخفیگاهش به دام پلیس افتاده بود پس از انتقال به کلانتری ۱۷ با اعتراف به درگیری با مقتول و استفاده از چاقو، ادعا کرد قصد به قتل رساندن وی را نداشته و تنها بر اثر شدت عصبانیت حین درگیری دست به چاقو شده و پس از وارد کردن بیش از دوازده ضربه به مقتول، تازه متوجه شده دست به چه کاری زده است و از محل متواری می‌شود.
بررسی‌های‌ پلیس نشان می‌دهد؛ مقتول که از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده و از وی دو پسر و یک دختر باقیمانده است، چندی قبل از پدر متهم به قتل که دارای مغازه برنج فروشی است مقداری برنج خریداری کرده و مبلغ پنجاه هزار تومان از این معامله باقی می‌ماند. شب حادثه، پسر ۲۳ ساله مرد برنج فروش برای گرفتن طلب به درب منزل مقتول مراجعه می‌کند که به دنبال یک مشاجره لفظی،‌ در داخل کوچه با یکدیگر درگیر می‌شوند. در جریان این درگیری، قاتل در حالی که از شدت عصبانیت و خشم، کنترل رفتاری خودش را از دست داده بود با بیرون کشیدن چاقو، بیش از دوازده ضربه به نواحی مختلف بدن وی وارد می‌سازد که ضربات متعدد چاقو، به مرگ این فرد در بیمارستان می‌انجامد.
در همین حال، یک شاهد عینی به خبرنگار «فروردین امروز» گفت؛ ضربات چاقوی قاتل آنچنان از سر خشم بود که خون از نواحی مختلف بدن مقتول از جمله شاهرگ گردنش به بیرون فواره می‌زد و سطح وسیعی از کوچه را خون فرا گرفته بود و با وجود انتقال سریع مرد میانسال به بیمارستان، شدت ضربات به حدی بود که وی دقایقی بعد جان خود را از دست داد.
براساس این گزارش، متهم به قتل براساس دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قزوین  برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای تاریک پرونده به پلیس آگاهی استان منتقل شده و بازجویی از وی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.