اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

تعارف چای خواب‌آور، شگرد سارق کهنه‌کار

  • کد خبر : 441
  • 07 آگوست 2013 - 15:12
فروردین امروز: میهمان ناخوانده‌ای که با تعارف چای خواب‌آور و بیهوش کردن زن صاحب‌خانه، طلاجات او را دزدیده بود به دام پلیس افتاد.

ماجرای این سرقت کم‌سابقه پس از آن آشکار شد که اواخر خردادماه امسال زن میانسالی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد؛ میهمانان غریبه با بی‌هوش کردن وی و فرزندانش، طلاجات و پول نقد او را به سرقت برده‌اند.
او به کارآگاهان پلیس گفت: «عصر بود که مردی از آشنایانم به همراه یک زن و شوهر و دو فرزند آنها به در خانه من مراجعه کرد و از من خواست که چون خانواده خودش در منزل نیستند میهمانانش که از راه دوری به قزوین آمده‌اند، شب را در منزل ما بگذرانند».
این زن که به همراه دو دخترش زندگی می‌کند، افزود: «من که به این مرد اعتماد کامل داشتم، قبول کردم و از آنها پذیرایی کردم، اما پس از خوردن شام دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی که با سرگیجه و سردرد شدید بیدار شدم تازه متوجه شدم که از میهمانان خبری نیست و طلاجات و پول نقدی که در خانه داشتیم نیز به سرقت رفته است».
با اظهارات شاکی و آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، همسایه‌ مالباخته که میهمانان را به وی معرفی کرده بود، به پلیس آگاهی استان احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. این فرد در جریان بازجویی‌، با قرار دادن نشانی محل سکونت متهمان، ادعا کرد که اصلا از موضوع سرقت خبر نداشته است و نمی‌داند که این افراد چرا دست به چنین کاری زده‌اند.
با دستیابی پلیس به این اطلاعات، بلافاصله متهم اصلی پرونده که ساکن یکی از استان‌های همجوار است دستگیر و به قزوین منتقل شد. «حمید» هنگام بازجویی و تحقیق در پلیس آگاهی با اعتراف به انجام این سرقت گفت: «به همراه همسر و فرزندانم برای رفتن به دکتر به قزوین آمدیم، اول قرار بود منزل یکی از آشنایانمان بمانیم، اما چون همسر و فرزندانش در خانه نبودند به همین خاطر به منزل همسایه وی که یک زن تنها با دو فرزندش بودند رفتیم.
وی از ما پذیرایی کرد و شب به همراه همسر و فرزندانم به پارک رفتند که من فرصت را غنیمت شمرده و چند قرص خواب‌آور در چایی ریختم که پس از مراجعه آنها به خانه، صاحبخانه و فرزندانش با خوردن چای بیهوش شدند و من هم با استفاده از این فرصت، با سرقت طلاجات، پول و یک دستگاه گوشی تلفن همراه، اوایل صبح بود که به همراه همسر و فرزندانم، آنجا را ترک کردیم».
براساس این خبر، تحقیق از این سارق کهنه‌کار که کارآگاهان پلیس احتمال می‌دهند در سرقت دیگری که با بیهوش کردن صاحبخانه همراه بوده نیز دست داشته است همچنان ادامه دارد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.