اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

کشف جسد دختر جوان دزد آبمیوه‌ای را رسوا کرد

  • کد خبر : 385
  • 24 جولای 2013 - 13:06
کشف جسد دختر جوان دزد آبمیوه‌ای را رسوا کرد
فروردین امروز: کشف جسد دختر گمشده در آبیک، پرده از راز سارق سابقه داری که با تعارف کردن آبمیوه مسموم به مسافرانش آنها را بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، برداشت.
دستگیری دزد آبمیوه‌ای پس از آن اتفاق افتاد که چندی پیش رهگذرانی که از یکی از خیابان‌های شهریار عبور می‌کردند، با دیدن زن جوانی که کنار خیابان بی‌حال افتاده و از هوش رفته بود، ماجرا را به اورژانس خبر دادند. دقایقی بعد، این زن به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و پزشکان پس از معاینات اولیه اعلام کردند که وی دچار مسمومیت شده است.
این زن به پلیس گفت: در کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به شهریار بروم که یک پراید نقره‌ای مقابلم توقف کرد. راننده مرد جوانی بود و وقتی سوار شدم، مدعی شد که از بهشت زهرا می‌آید و به آنجا رفته بود تا برای پدر و مادر مرحومش خیرات کند. او سپس یک پاکت آبمیوه به من تعارف کرد و گفت که باقیمانده خیرات است و من که حرفش را باور کرده بودم، آن را سرکشیدم، اما دقایقی بعد از حال رفتم و وقتی چشمانم را باز کردم، داخل بیمارستان بودم. آنجا بود که متوجه شدم راننده جوان، سارق آبمیوه‌ای بوده و با خوراندن آبمیوه مسموم به من، دست به سرقت پول‌ها و طلاهایم زده است.
با اظهارات زن جوان، تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سارق شروع شد، اما طولی نکشید که شکایات مشابه دیگری نیز در اختیار پلیس قرار گرفت. تمامی شاکیان زنان جوان و میانسال بودند که در مسیر بهشت زهرا به شهریار، سوار یک خودروی پراید شده بودند، ولی راننده با ادعای اینکه قصد خیرات برای پدر و مادر مرحومش را دارد، به آنها آبمیوه مسموم تعارف کرده و پس از بیهوش کردن طعمه‌هایش، اموالشان را به سرقت برده بود.
هنوز ردی از دزد آبمیوه‌ای به‌دست نیامده بود که مردی به پلیس آگاهی غرب استان تهران رفت و خبر از ناپدید شدن مرموز دخترش به نام فرشته داد. او گفت: دختر ۳۰ ساله ام از چند روز پیش که از خانه خارج شده، ناپدید شده و دیگر بازنگشته است. در این مدت همه جا را به‌دنبال او گشتیم، اما اثری از وی پیدا نکردیم.
کارآگاهان با دریافت مشخصات دختر جوان، جست و جو برای یافتن ردی از او را شروع کردند تا اینکه ۴۸ساعت بعد، ماموران پلیس شهرستان آبیک، جسد زنی را در حوالی جاده قدیم قزوین – کرج پیدا کردند. مشخصات قربانی شباهت زیادی به زن ناپدیدشده داشت و کارآگاهان در ادامه متوجه شدند که جسد متعلق به همان دختر جوانی است که مدتی قبل در شهریار گم شده بود. متخصصان پزشکی قانونی پس از بررسی‌های دقیق اعلام کردند که زن جوان به‌خاطر خفگی به قتل رسیده است.
کارآگاهان که تحقیقات برای شناسایی قاتل فرشته را آغاز کرده بودند، متوجه شدند که وی آخرین بار با مرد جوانی به نام «اکبر» در تماس بوده و با او قرار ملاقات داشته است. محل زندگی مرد جوان شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، اما بعد از انتقال به پلیس آگاهی، منکر جنایت شد.
متهم گفت: از حدود ۱۵روز پیش با فرشته آشنا شدم، اما من او را نکشته‌ام. روز حادثه او را سوار ماشینم کردم و برای تفریح به شهرستان لوشان رفتیم. در راه برگشت بر سر مساله‌ای دعوایمان شد و بعد از اینکه کنار جاده در حوالی آبیک توقف کردم، او پیاده شد و به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید شد و رفت و دیگر وی را ندیدم.
اظهارات اکبر در حالی بیان می‌شد که کارآگاهان پی به راز مهمی بردند. میراکبر شباهت زیادی به تصویر چهره‌نگاری شده سارق آبمیوه‌ای داشت که از مدتی قبل تحت تعقیب پلیس بود.
سردار اصلانی، فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران با تایید این خبر گفت: وقتی شاکیان با حضور در پلیس آگاهی، مرد جوان را به‌عنوان سارق آبمیوه‌ای شناسایی کردند، وی به سرقت از زنان با تعارف کردن آبمیوه مسموم اعتراف کرد، اما همچنان مدعی است که در قتل زن جوان نقشی نداشته است.
 وی افزود: درحالی‌که تا‌کنون ۵زن از متهم به اتهام سرقت شکایت کرده‌اند، تحقیقات درخصوص معمای قتل زن جوان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.