اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

رابطه‌ پنهانی انگیزه‌ای برای جنایت

  • کد خبر : 214
  • 12 ژوئن 2013 - 16:46
رابطه‌ پنهانی انگیزه‌ای برای جنایت
فروردین امروز؛ مردی که به دنبال رابطه پنهانی با یک زن در تاکستان، با همدستی او، همسر زن جوان را به قتل رسانده‌بود به دام کارآگاهان جنایی پلیس افتاد.
غروب نخستین روز سال ۹۲، زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۱ تاکستان اعلام کرد که همسر ۳۵ ساله اش به نام «داود»، صبح همان روز به قصد مراجعه به مغازه خیاطی‌اش، خانه‌ر‌ا ترک کرده و ضمن آنکه به محل کارش مراجعه نکرده، به خانه نیز بازنگشته‌است.
به دنبال این گزارش و ارسال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان، تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی برای یافتن ردی از خیاط ناپدید شده آغاز شد. در جریان تحقیق از همسر این مرد، کارآگاهان به اظهارات او مشکوک شدند و با انجام تحقیقات بیشتر، متوجه رابطه پنهانی زن ۲۶ ساله با مرد جوان دیگری شدند.
همین یافته کافی بود تا با هماهنگی مقامات قضایی، «ابوالفضل»  متهم پرونده دستگیر شود و تحت بازجویی قرارگیرد. تنها مظنون پرونده که می‌کوشید در ابتدا هرگونه رابطه‌ای را با زن جوان انکار کند، هنگامی که با مستندات پلیس به ویژه تماس‌های مکرر و طولانی تلفنی خود با این زن رو به رو شد، لب به اعتراف گشود و پرده از جنایتی هولناک برداشت.
براساس اعترافات متهم، سال گذشته به دنبال مزاحمت‌های تلفنی مکرر این زن با تلفن همراه‌اش، از دست او به دستگاه قضایی شکایت کرده و در جریان همین شکایت بوده است که به یکدیگر علاقه‌مند شدند و رابطه‌ای پنهانی و عاشقانه بین آنها شکل ‌گرفت.
به گفته «ابوالفضل»، چون وجود همسر این زن، مانعی بزرگ بر سر روابط پنهانی آنها بوده است به اتفاق تصمیم گرفتندکه او را از سر راه خود بردارند. در اجرای همین نقشه، شب عید نوروز، متهم شب هنگام وارد خانه آنها شده و مرد خیاط را در حالی که خواب بوده است، خفه کرد و جسدش را  با انتقال به باغ های اطراف تاکستان به داخل چاه متروکه‌ای انداخت.
در همین حال، اعترافات تکان دهنده مرد جوان، سکوت زن خیانتکار را که در بازداشت پلیس بود، شکست.  او نیز با تایید اظهارات متهم ردیف اول پرونده، انگیزه خود را در همدستی جنایتکارانه در قتل همسرش، علاقه شدید به قاتل اعلام ‌کرد.
پیگیری خبرنگار ما، حکایت از آن دارد که متهمان با قرار قانونی بازداشت موقت روانه ندامتگاه مرکزی قزوین شده اند و با تکمیل تحقیقات قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان، پرونده با کیفرخواست برای محاکمه و رسیدگی به اتهامات آنها در دادگاه کیفری به دادگستری کل استان ارسال می‌شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.