اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7

تیزی چاقو، پایان خونین درگیری دو جوان

  • کد خبر : 212
  • 12 ژوئن 2013 - 16:41
تیزی چاقو، پایان خونین درگیری دو جوان
فروردین امروز؛ درگیری خونین دو جوان در قزوین، به کشته شدن یکی از آنها بر اثر ضربات متعدد چاقو انجامید.
پرونده این جنایت هنگامی گشوده شد که شامگاه یازدهم خرداد ماه امسال، تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قزوین که از درگیری خونین در بوستان “ایثار” این شهر خبر می داد، ماموران پلیس را به این بوستان کشاند.
بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، دقایقی پیش از آنکه پلیس از این درگیری با خبر شود، دو پسر جوان پس از یک مشاجره لفظی، با استفاده از چاقو به جان یکدیگر افتادند که به مجروح شدن و انتقال یکی از آنها به بیمارستان شهید رجایی منجر ‌شد.
در حالی‌که تحقیقات ماموران همچنان ادامه داشت، تلاش کادر پزشکی بیمارستان برای نجات جان پسر جوان که از ناحیه سینه، قلب و سر مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود به نتیجه نرسید و در عین ناباوری بر روی تخت اورژانس بیمارستان شهید رجایی تسلیم مرگ  ‌شد.
با مرگ پسر ۲۸ ساله، تحقیقات پلیس وارد فاز تازه ای  ‌شد. پسر جوانی که از نزدیک شاهد این حادثه خونین بود، به ماموران کلانتری گفت: «به همراه پسرعمویم در پارک نشسته بودیم و متهم به قتل به همراه چند نفر دیگر در حال بازی والیبال بودند که مقتول با موتور به پارک آمد و او را صدا کرد  که آن دو، ابتدا با هم صحبت می‌کردند؛ اما در ادامه صحبت هایشان به مشاجره و درگیری کشیده شد و درحالی که دو نفرشان چاقو داشتند به جان یکدیگر افتادند».
شاهد قتل افزود: «در جریان درگیری، مقتول چند ضربه به متهم زد که ما آنها را از هم جدا کردیم و از مقتول خواستیم صحنه را ترک کند. او رفت، اما متهم که به شدت عصبی شده و کنترل رفتاری‌اش را نیز از دست داده بود، در حالی که فریاد می‌کشید که رهایم کنید تا با چاقو به قلبش بزنم به دنبال مقتول رفت و چند دقیقه بعد از رفتن  او، متوجه شدیم که آنها بار دیگر در ابتدای پارک با هم درگیر شده‌اند و زمانی که به آنجا رسیدیم، مقتول را که مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، بی جان، غرق در خون دیدیم».
ماموران که در جریان تحقیقات محلی، موفق به شناسایی عامل این جنایت شده بودند، تنها چند ساعت پس از آنکه مقتول در بیمارستان جان خود را از دست داد، متهم را در محل سکونتش دستگیر کردند.
“ر” 22 ساله که باور نمی‌کرد ضربه‌های چاقوی او، جان مرد جوان را گرفته باشد، پس از دستگیری و انتقال به کلانتری، درحالی که در ابتدا می‌کوشید خود را بی خبر از ماجرا نشان دهد، زمانی که با مستندات پلیس و شهادت شاهدان رو به رو ‌شد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافت و اعتراف ‌کرد که ناخواسته و براساس شدت عصبانیت ناشی از درگیری، دست به قتل زده است.
با ارجاع پرونده این جنایت به دادسرای عمومی و انقلاب و انجام تحقیقات قضایی در بازپرسی شعبه ۶ دادسرا، متهم بنا به دستور قاضی شفیعی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی ندامتگاه مرکزی قزوین شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.