اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

از امروز شروع کنیم

  • کد خبر : 217
  • 12 ژوئن 2013 - 16:58
از امروز شروع کنیم
این روزها در هر محفلی- ورزشی و غیر ورزشی- که وارد می‌شوی و یا به صورت اتفاقی از آن عبور می‌کنی، سخن از یک کلمه بیشتر نیست و آن هم» انتخابات» است؛ اما با همه اینها، ورزش قزوین در فصل آینده به صورت قطعی دارای دو تیم توپی فوتبال، بسکتبال و... خواهد بود؛ تیم هایی که به نظر می آید می توان به ذکر چند نکته درباره آن ها پرداخت:
یکم؛ تیم فوتبال کاسپین قزوین با شانس در لیگ دسته دوم کشور ماندنی شد و حالا مجددا باید به فکر حضور در لیگ دسته دوم کشور در فصل آینده باشد. انتخاب سرمربی کارآمدی که بتواند از کادر فنی قوی استفاده کند باید از اولویت‌های مدیران کاسپین قرار گیرد؛ چرا که در فصل گذشته به نظر می رسید کادر فنی تیم کاسپین قدرت لازم را نداشت و نتوانست آن طور که باید انتظارات را برآورده کند. تعلل در انتخاب سرمربی تیم کاسپین باعث می شود تا این تیم بازهم برنامه‌ریزی لازم را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم کشور نداشته باشد و به سرنوشت فصل گذشته دچار شود. اولویت دوم این تیم هم باید مشخص کردن هدف باشد؛ هدفی که می تواند یا رفتن به لیگ دسته یک باشد و یا ماندن و نتیجه معقولانه گرفتن در دسته دوم. برای تحقق هدف اول، کادر فنی کاسپین باید بازیکنانی جدید و کارآمد را برای خرید به مسوولان باشگاه معرفی کند که آن بازیکنان توانایی لازم را داشته باشند؛ البته برای تحقق هدف دوم، کادر فنی کاسپین باید بداند که بیشتر از بازیکنان بومی قزوین استفاده کند و برای به خدمت گرفتن بازیکنان دیگر هزینه اضافه ندهد؛ چراکه تجربه ثابت کرده است بازیکنان قزوینی می توانند به خوبی در لیگ دو بازی کنند؛ چه این که فصل گذشته نتایج خوب کاسپین زمانی به دست آمد که بازیکنان بومی برای این تیم بازی کردند.
دوم؛ بسکتبال قزوین، سال گذشته به همت مسوولان کاربلدش، سال خیره کننده‌ای را پشت سرگذاشت و توانست در اکثر فعالیت‌هایش موفق باشد. ماه عسل این موفقیت ها هم صعود تکماش قزوین به لیگ برتر بسکتبال بود؛ اما همه‌ی این موفقیت‌ها باعث شده است تا امسال، ورزش دوستان قزوینی انتظار بیشتری از بسکتبال قزوین داشته باشند؛ انتظاری که البته به نظر می رسد مسوولان هیات بسکتبال آن را برآورده می‌کنند؛ چرا که آن ها از مشاوران توانمندی بهره می‌گیرند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.