اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
فروردین امروز؛ درگیری چند جوان بر سر یک اتفاق ساده در قزوین، به قتل جوان 24 ساله‌ای بر اثر ضربات چاقو انجامید.

قتل فرجام خونین درگیری شبانه

  • کد خبر : 158
  • 02 ژوئن 2013 - 13:48
قتل فرجام خونین درگیری شبانه
این جنایت تازه هنگامی شکل گرفت که نخستین دقایق بامداد بیست و هفتم اردیبهشت ماه، رهگذرانی که از چهارراه ولی عصر عبور می کردند با درگیری سرنشینان دو دستگاه خودرو در مقابل بانک ملت رو به رو شدند که استفاده این افراد از چاقو و قمه، به سرعت نزاع خیابانی را به جنایتی تکان دهنده تبدیل کرد.
دقایقی پس از این حادثه، ماموران کلانتری ۱۱ مدرس که از وقوع درگیری در بلوار ورودی شهر و انتقال سه جوان مجروح به بیمارستان شهید رجایی با خبر شده بودند با حضور در بیمارستان تحقیقات خود را آغاز کردند. در حالی که هنوز پلیس به علت وقوع این نزاع خونین دست نیافته بود که «ر – الف»، یکی از مجروحان درگیری، بر اثر خونریزی شدید ناشی از پاره شدن شاهرگ گردن بر اثر اصابت ضربه‌ چاقو جان خود را از دست داد.
با مرگ این جوان، روند تحقیقات پلیس وارد فاز تازه تری شد، ماموران در بازجویی های اولیه از شاهدانی که در صحنه درگیری حضور داشتند، دریافتند که این حادثه در اثر یک اتفاق ساده و مشاجره لفظی بین سرنشینان دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پراید روی داده که در جریان آن، متهم به قتل به همراه دوستش با در دست داشتن چاقو و قمه، به سرنشینان خودروی پراید که مقتول و دوستانش، سرنشین آن بودند حمله‌ور شده و این جنایت خونین را رقم زده اند.  
یکی از مجروحان که از دوستان مقتول است و در این درگیری به شدت زخمی شده است، درباره چگونگی وقوع درگیری گفت: «به همراه مقتول و دو تن از دوستانم با خودروی پراید از میدان مینودر به سمت ولی‌عصر در حرکت بودیم که روبروی هتل مرمر یک دستگاه پژو ۲۰۶ با دو سرنشین جلوی ما پیچید و راه ما را سد کرد که در ادامه در مقابل بانک ملت، هر دو سرنشین پژو از خودرو پیاده شدند و در حالی که چاقو در دست داشتند به سمت ما حمله کردند. یکی از آنان، با چاقو دو ضربه به کتف من وارد کرد و راننده پژو هم به سمت دوستم حمله‌ور شد و ضربه‌ای به گردن او زد که ناگهان خون از گلویش سرازیر شد و آنها با دیدن این صحنه، به سرعت سوار ماشین شان شدند و از محل فرار کردند».
با مشخص شدن هویت دو متهم اصلی پرونده که پس از درگیری، از صحنه جنایت گریخته بودند، ماموران موفق شدند با شناسایی مخفیگاه آنان، این دو را تنها چند ساعت پس از مرگ پسر جوان دستگیر کنند. متهم اصلی پرونده که پس از دستگیری به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان منتقل شده بود در جریان تحقیق و بازجویی اولیه، تلاش کرد نقش خود را در قتل پسر جوان انکار کند؛ اما در ادامه بازجویی ها، با اظهار پشیمانی، اعتراف کرد که با ضربه چاقوی او، سرنشین پراید به قتل رسیده است.
«م» 23 ساله، به کارآگاهان جنایی پلیس گفت: شب با دوستم از سونا برمی‌گشتم، نزدیک چهارراه راه‌ ولی‌عصر، یک پراید با ۴ سرنشین خودروشان را به سمت ما گرفتند که ما اعتراض می‌کردیم. خودروی آنها جلوی ما توقف کرد و زمانی که سرنشینان پیاده شدند با هم درگیر شدیم من با چاقو به سمت مقتول حمله کردم و در حالی که قصد کشتن او را نداشتم چاقو به گردنش خورد و زخمی شد در همین هنگام نیز یکی دیگر از سرنشینان را با چاقو مجروح کردم که با به زمین افتادن این دو نفر، بلافاصله به اتفاق دوستم از محل فرار کردیم».
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.