اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

هر دم از این باغ بری می رسد

  • کد خبر : 105
  • 18 می 2013 - 14:52
هر دم از این باغ بری می رسد
هنوز یک ماه از فاجعه  ای که برای کاسپین در لیگ دو کشور رخ داده نمی گذرد که شایعاتی مبنی بر خرید یک تیم دسته یکی برای قزوین به گوش می رسد . 
خبرهای رسیده حاکی از آن است که هیات فوتبال قزوین با همکاری اداره  کل ورزش و جوانان استان قصد دارد در صورت قطعی شدن سقوط «کاسپین»، تیمی را در دسته یک کشور خریداری کند و روانه مسابقات کند؛ خبری که البته هنوز به طور رسمی از سوی مسوولان تایید نشده است؛ اما هرروز بر تعداد کسانی که این خبر را شنیده اند، افزوده می شود.
 با فرض بر صحیح  بودن این خبر، چند سوال  وچند نکته به وجود می آید که شاید کاویدن آن ها برای روشن تر شدن افکار اذهان عمومی مفید باشد:
چرا سال گذشته که مسوولان فوتبال و ورزش قزوین با مسوولان استانی جلسه گذاشتند، به فکر خرید تیم دسته یک نیفتادند؟ اگر به فکر افتادند پس چرا نخریدند؟
اگر معتقد بودند، قزوین پتانسیل حضور در دسته یک را ندارد، پس چگونه می خواهند در لیگ یک تیم بخرند؟ آیا فوتبال قزوین در همین یک سال آن قدر پیشرفت کرده است که بتواند در دسته یک شرکت کند؟ اگر  پیشرفت کرده است، پس چرا کاسپین چنان نتایج ضعیفی گرفته که حالا کارش به بازی پلی آف کشیده شده است؟ یا این که چرا در ترکیب کاسپین از تعداد محدودی بازیکنان بومی استفاده شد؟
اصلا تیم «پرشین» که به بازیکنان بومی بها داده، چه نتیجه ای گرفته است؟ مساله، نفی بها دادن به بازیکنان بومی نیست؛ بلکه مساله این است که آیا واقعا فوتبال قزوین پتانسیل این را دارد که در لیگ دسته یک کشور شرکت کند؟ سوال دیگر این که آیا تجربه تیم پیکان برای قزوین کافی نبوده است که حالا مسوولان به فکر خرید تیم دیگری افتاده اند؟
تجربه نشان می دهد تیم هایی که تاکنون برای  استان ها خریداری شده اند، نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند، پس آیا بهتر نیست مسوولان با حمایت همه جانبه  از کاسپین  و تحویل تیم به کادر فنی قوی – که این تیم را حفظ کرده  است- آن را به دسته های بالاتر هدایت کنند؟ 
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.