اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

دختر دانشجو کودک سه ساله را به گروگان گرفت!

  • کد خبر : 98
  • 18 می 2013 - 14:32
دختر دانشجو  کودک سه ساله را به گروگان گرفت!
ناکامی در عشق،  دختر دانشجو را به طراحی نقشه ربودن خواهر سه ساله پسر جوان کشاند.
فروردین امروز؛  پلیس هنگامی در جریان این آدم ربایی قرار گرفت که جمعه بیستم اردیبهشت ماه امسال، زنی با مراجعه به پلیس آگاهی استان، کارآگاهان جنایی را در جریان ناپدید شدن دختر بچه سه ساله اش به هنگام بازی در کوچه قرار داد. با این گزارش، بلافاصله تحقیقات برای یافتن ردی از کودک ناپدید شده آغاز شد.
کارآگاهان در جریان تحقیقات در حالی که همه فرضیه های احتمالی درباره ناپدید شدن این دختربچه را مورد بررسی قرار داده بودند به سرنخی دست یافتند که نشان می داد، برادر کودک ناپدید‌‌شده به مدت چند ماه با دختری ۲۳ ساله که دانشجوی دانشگاه پیام نور بود، ارتباط داشته و به دلایلی ارتباط آنان قطع شده است.
براساس همین یافته بود که شک کارآگاهان را نسبت به این دختر جوان برانگیخت. در شرایطی که با شناسایی محل سکونت تنها مظنون پرونده و بازرسی از منزل وی، موفقیتی برای پیدا کردن دختر جوان و یافتن ردی از کودک گم شده به دست نیامده بود، کارآگاهان جنایی موفق شدند  با بهره‌گیری از شگردهای پلیسی با این دختر که همزمان با وقوع این حادثه، ناپدید شده بود تماس گرفتند و از آدم‌ربایی وی مطمئن شوند.
کارآگاهان که دیگر اطمینان یافته بودند که دختر جوان کودک سه ساله را ربوده است، با اقدامات فنی دریافتند که آدم‌ربا، دختربچه ناپدید شده را از قزوین به شهر مشهد منتقل کرده است که بلافاصله با هماهنگی قضایی، تیمی از کارآگاهان به مشهد اعزام شدند و در جریان بررسی های خود، سرانجام محل اختفای وی را در یکی از هتل‌های این شهر شناسایی کردند. پس از شناسایی محل اختفای دختر آدم ربا، کارآگاهان اعزامی در عملیات سریع و غافلگیرانه ای، متهم را در داخل هتل به دام انداخته و موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت پس از ربوده شدن دختر ۳ ساله، او را بدون کوچکترین حادثه ای آزاد کنند.
با دستگیری و انتقال متهم به قزوین، دختر دانشجو به هنگام تحقیق و بازجویی، انگیزه خود را از ربودن و گروگان گیری دختربچه سه ساله، خلف‌وعده برادر وی در خصوص ازدواج اعلام کرد و مدعی شد که پسر جوان، پس از دریافت چند میلیون تومان پول، از بازگرداندن پول خودداری کرده است.
به گفته متهم، از آنجایی که خانواده گروگان سه ساله نیز در پس دادن پولش با او همکاری نکرده‌اند، به قصد انتقام، دختر بچه سه ساله آنان را ربوده و به گروگان گرفته است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=98

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.