اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
رامین صفویه، جودوکار قزوینی عضو تیم ملی نوجوانان:

برای مسابقات جهانی آمریکا آماده می شوم

  • کد خبر : 103
  • 18 می 2013 - 14:43
برای مسابقات جهانی آمریکا آماده می شوم
رامین صفویه، یکی از جودوکاران آینده دار قزوینی است که از 15سالگی، حضور دراردوی تیم ملی را تجربه کرده است. او که از 10 سالگی تمریناتش را در رشته جودو آغاز کرده، دوبار مدال طلای قهرمانی کشور را به گردن انداخته و نشان برنز المپیک دانش آموزی جهان را نیز بدست آورده است. گرچه اکنون این ورزشکار17 ساله در وزن 90 کیلوگرم، عضو تیم ملی نوجوانان است؛ اما مانند دیگر ورزشکاران حرفه ای به این مقام ها اکتفا نمی کند و آرزوهای بزرگتری چون حضور در مسابقات جام جهانی، المپیک و کسب مدال از این پیکارها را در سرمی پروراند.
به مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان دعوت شدی، از جو اردو بگو ؟
با تمرینات سخت و فشرده ای که از ماهها قبل به طور مداوم انجام می دهم، آمادگی جسمی ام در سطح بالایی قرار دارد. با این تمرینات توانستم  در وزن خودم به عنوان ورزشکار نهایی تیم ملی انتخاب شوم؛ البته حریفان سرسختی هم داشتم .
 گویا در تیم ملی نوجوانان، حساب زیادی روی تو باز کرده اند.
 من سه سال پیاپی است که در اردوهای تیم ملی  حضور دارم که  دردو سال آن موفق شدم جودوکار ثابت تیم ملی باشم. فکر می کنم همین مساله باعث شده شانس زیادی داشتم تا به عنوان عضو نهایی تیم ملی انتخاب شوم. در حال حاضر همان طور که گفتم، در شرایط خوبی هستم و با آمادگی و انگیزه بالایی در اردوی تیم ملی حاضر شدم.
تیم ملی جودو نوجوانان خود را برای چه مسابقاتی آماده می کند؟
تیم ملی  برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می شود؛ اما محل دقیق برگزاری بازی های آسیایی را نمی دانم؛ ولی مسابقات جهانی در کشور آمریکا برگزار می شود که خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنم.
رامین! در طول ۳ سال حضور در تیم ملی، تاکنون برای حضور در باشگاهی پیشنهادی داشتی؟
در رده سنی من که نوجوانان است، سابقه حضور در تیم مقاومت تهران را در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور دارم.
چه آرزویی داری؟
پوشیدن لباس تیم ملی بزرگسالان و شرکت در المپیک و کسب مدال از این مسابقات از آرزوهای من است که من هنوز راه زیادی برای رسیدن به آرزوهایم دارم؛ ولی با این امید به تمریناتم در جودو ادامه می دهم که یک روزی به این آرزوی بزرگ برسم.
چرا از میان این همه رشته های رزمی، جودو را انتخاب کردی؟
داستان جودوکار شدن من جالب و خنده دار است. در دوران کودکی خیلی  بازیگوش بودم و اطرافیانم را اذیت می کردم به خاطر همین پدر و مادرم من را پیش دکتر بردند تا بلکه راهی پیدا کنند که کمتر شیطنت کنم. دکتر هم به آنها گفته بود که من را در یک رشته ورزشی سنگین و سخت ثبت نام کنند. این شد که اتفاقی سر از رشته جودو درآوردم!
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=103

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.