اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
گزارش "فروردین امروز" از وضعیت این روزهای تیم فوتبال کاسپین

از صعود تا سقوط

  • کد خبر : 61
  • 11 می 2013 - 9:21
از صعود  تا سقوط
گروه ورزش؛ هرچند سقوط تیم فوتبال کاسپین به لیگ دسته سه کشور هنوز قطعی نیست؛ اما نتایج ضعیف این تیم در هفته های پایانی لیگ دو، بسیاری از اهل فن ورزش قزوین را متعجب کرده است .
کاسپین که در اوایل فصل، خوب نتیجه می گرفت؛ حتی برخی از نزدیکان به  این تیم  از امیدواری مسوولان باشگاه برای  صعود به لیگ یک ایران سخن می گفتند به یکباره به سرازیری افتاد و شکست ها یکی پس از دیگری شروع شد؛  شکست هایی که حالا این تیم را در آستانه سقوط به لیگ سه کشور قرار داده است .
در همین رابطه، مجید رضایی، سرمربی برکنار شده تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت وگو با "فروردین امروز" که البته قبل از برکناریش بود، گفت: من اول فصل قول دادم و الان هم روی قولم تاکید می کنم که ما در لیگ دو می‌مانیم. در رابطه با عواملی که باعث نتیجه گیری ضعیف ما هم شد، مختصری می‌گویم؛ اما قصد دارم یک نشست مطبوعاتی برگزار کنم و به صورت کامل عملکردها را توضیح دهم.
وی ادامه داد: یک تیم دو جنبه دارد. جنبه اول داخلی است که به کادر فنی و بچه های داخل تیم مربوط می‌شود و بخش دیگر، جنبه بیرونی است که به مسوولان مربوط می شود. من معتقدم در داخل تیم، وظایف را انجام دادیم. گرچه نقص‌هایی هم وجود داشت، اما متاسفانه مسوولان در زمانی که خوب نتیجه گرفتیم، ما را حمایت نکردند و تشویق های لازم را انجام ندادند.
رضایی در ادامه گفت: یکی دیگر از عوامل نتیجه گیری بد ما در هفته های پایانی این بود که ما با ۵۰ درصد ظرفیت خود به مصاف حریفان می رفتیم؛ چرا که بازیکنان موثر ما محروم شده بودند . از طرف دیگر برخی از عوامل فوتبال قزوین هم فقط برای ما و بازیکنانمان حاشیه درست می کردند. یعنی از بیرون با بچه ها تماس می‌گرفتند و آن ها را از نظر روانی آزار می دادند و این برای بازیکنی که تجربه زیادی ندارد، خیلی مضر است.
مجید رضایی با اشاره به انتقادهایی که از او به خاطر استفاده نکردن از بازیکنان بومی می شود، گفت: وقتی که از بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم باید پیامدهای آن را هم در نظر بگیریم. من در چند بازی آخر از وحید نعمتی استفاده کردم؛ اما او چند موقعیت صد در صد را خراب کرد. خوب او جوان است و باید به او فرصت داده شود. وقتی از بومی‌ها استفاده می‌کنیم اعتراض می‌کنند که چرا بازیکنان بومی ضعیف را بازی می‌گیرید. وقتی هم از غیر بومی‌ها استفاده می‌کنیم، به شکل دیگری مخالفت می‌کنند.
این مربی سابق کاسپین افزود: من خودم را ۱۵ سال است که ثابت کرده ام. مقصر وضعیت امروز فوتبال قزوین، آقایانی هستند که تیم نیرو محرکه را فروختند. مطمئن باشید من در نشست مطبوعاتی که به زودی برگزار خواهم کرد، این موارد را توضیح خواهم داد.
گرچه برخی از سخنان مجید رضایی سرمربی دارای شناسنامه فوتبال قزوین درست به نظر می‌رسد؛ اما وی نباید از این نکته غافل شود که با دانستن این شرایط به کاسپین آمده بود و سرمربی‌گری این تیم را قبول کرده بود و اکنون هم باید پاسخگوی سوالات اذهان عمومی باشد. 
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=61

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.