اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
انگیزه جنایتکارانه برای کشتن شوهر!

رابطه پنهانی

  • کد خبر : 18
  • 06 می 2013 - 14:06
رابطه پنهانی
زن جوانی که با مردی رابطه پنهانی داشت، برای آنکه مانع اصلی تداوم این ارتباط را از میان بردارد همسرش را به طرز فجیعی به قتل رساند.
این جنایت هولناک پس از آن فاش شد که هفتم اسفند ماه سال گذشته، ماموران پلیس به دنبال تماس تلفنی مرد ناشناسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، جسد سوخته شده مرد نسبتا جوانی را حوالی میدان مینودر و در داخل باغات ابتدای اتوبان قزوین – کرج کشف کردند.
تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان که پس از اطلاع از کشف جسد، به سرعت خود را به محل رسانده بودند نشان می داد که مقتول قربانی یک جنایت برنامه ریزی شده گردیده و قاتل یا قاتلین به منظور مشخص نشدن هویت وی، جسد مقتول را پس از پیچیدن در داخل یک پتو، به باغات حاشیه میدان مینودر منتقل کرده و با ریختن مواد اشتعال زا، اقدام به آتش زدن وی کرده اند.
با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در محل کشف جسد و انجام بررسی های مقدماتی،  پزشکی قانونی جسد را برای تعیین علت دقیق مرگ به سردخانه منتقل کرد و همزمان کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان نیز تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی هویت مقتول و رمز گشایی از پرونده این جنایت هولناک آغاز کردند.
در حالی که تحقیقات کارآگاهان نخستین مراحل خود را سپری می کرد، مراجعه زن جوانی به نان «خ – ز» به پلیس آگاهی، آن هم یک روز پس از کشف جسد، روند بررسی های کارآگاهان را وارد مرحله تازه ای کرد. زن جوان مدعی بود؛ همسر ۳۵ ساله اش به نام «الف – م» که به شغل گچ‌بری اشتغال داشته، هفتم اسفند ماه با خودروی پرایدش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. نشانه‌هایی که این زن از همسر ش به پلیس اعلام کرد با جسد سوخته کشف شده مطابقت داشت.
کارآگاهان جنایی که در جریان تحقیق از این زن، به وی مشکوک شده بودند با ادامه بازجویی، موفق شدند پرده از راز این جنایت هولناک بردارند. زن جوان که تصور نمی‌کرد مورد شک قرار گیرد هنگامی که در برابر شگردهای پلیسی و سوالات پی در پی افسر بازجو کم آورد دچار تناقض گویی شد و سرانجام لب به اعتراف گشود.
براساس اعترافات تکان دهنده زن جوان، وی از مدتی قبل با مردی به نام «ح – م» رابطه نامشروع داشته و چون همسرش را مانعی برای رسیدن به مرد مورد علاقه اش می دانسته، براساس یک نقشه قبلی با همدستی این فرد، هفتم اسفند ماه همسرش را با داروی بیهوشی به قتل رسانده  است و سپس با پیچیدن وی در داخل یک پتو، جسدش را به وسیله خودروی پراید به باغات ابتدای اتوبان قزوین – کرج منتقل کرده و برای آنکه به سادگی شناسایی نشود به آتش کشانده است.
با اعترافات زن جوان، کارآگاهان در جریان پیگیری پرونده برای دستگیری همدستش، متهم را سوار بر خودروی پراید مقتول در جاده الموت شناسایی و در حالی که وی می کوشید با افزودن بر سرعت خودرو از دست پلیس فرار کند قاتل فراری را در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.
مرد جوان که تصور نمی کرد رویاهای شیطانی اش برای رسیدن به زن متاهل به این سرعت نقش بر آب شده و نقشه دقیق شان برای سر به نیست کردن مرد گچ کار بر ملا شود در حالی که خود را در آخر خط می دید وقتی در اداره مبارزه با جرایم جنایی، مقابل افسر بازجو نشست اعتراف کرد که به انگیزه رابطه نامشروع و ازدواج با زن مورد علاقه‌اش، با همکاری وی اقدام به طراحی نقشه و قتل همسر این زن کرده است.
براساس این گزارش، متهمان به دنبال اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و بازسازی صحنه جرم، با صدور قرار قانونی توسط بازپرس پرونده روانه ندامتگاه مرکزی قزوین شدند تا با تکمیل تحقیقات قضایی و صدور کیفرخواست از سوی دادستان، اتهام هایشان در دادگاه کیفری استان مورد رسیدگی قرار گیرد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=18

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.