اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
گفت وگو با سهند اله وردیان بازیکن تیم ملی نوجوانان والیبال:

برای قهرمانی جهان می‌جنگیم

  • کد خبر : 14
  • 06 می 2013 - 12:53
برای قهرمانی جهان می‌جنگیم
در روزهایی که والیبال قزوین در افول به سر می‌برد، جوان قدرتمندی از تاکستان توانسته است به تیم ملی نوجوانان والیبال ایران راه پیدا کند و بهترین مدافع آسیا لقب بگیرد؛ جوانی که نامش لرزه بر تن "قدرتی" زنان والیبال دنیا می‌اندازد. سهند اله وردیان از 14سالگی والیبال را شروع کرده و هم اکنون یکی از مهره های اصلی ایرج مظفری در تیم ملی نوجوانان والیبال ایران است.
سهند! از زمان شروع والیبالت بگو و این که چگونه توانستی به این سرعت به تیم ملی راه پیدا کنی؟
حدود سه سال پیش بود که در مدارس تاکستان، استعداد یابی هایی صورت گرفت. آن موقع چون قد بلندی داشتم، انتخاب شدم و به والیبال آمدم. ابتدا چند ماهی تمرین کردم و آموزش دیدم؛ ولی پس از مدتی والیبال را رها کردم و به سمت فوتبال رفتم؛ اما بازهم به والیبال برگشتم و با توجه به تمریناتی که  انجام دادم، توانستم به تیم ملی دانش آموزان دعوت شوم. در تیم ملی دانش آموزان  از آنجایی که جزو نفرات برتر  بودم، قرار شد به فرانسه اعزام شوم که البته این اعزام لغو شد. الان هم که در خدمت تیم ملی نوجوانان هستم.
مسابقات جهانی را پیش رو دارید؟
بله؛ ما ماه دیگر به مسابقات جهانی مکزیک اعزام می شویم و الان هم در حال تمرین هستیم.
فکر می کنی، تیم ملی بتواند در این رقابت ها مقامی کسب کند؟
بله؛ ما می توانیم؛ چرا که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. من از سایت فدراسیون جهانی، بازی های تیم های اروپایی را هم دیده ام. گرچه سطح آن ها بسیار بالاست؛ اما ما هم تیم ضعیفی نیستیم. خوشبختانه آقای ایرج مظفری به ما تمرینات خوبی می دهد و ما را برای این مسابقات آماده می کند.
 رابطه تو با ایرج مظفری چطور است؟
من ایرج مظفری را خیلی دوست دارم؛ چرا که رابطه ی ما با او مثل رابطه بازیکن و مربی نیست. من و دیگر بچه های تیم ملی با ایرج مظفری دوست هستیم. البته در رابطه با عملکرد فنی هم باید بگویم عملکرد وی نشانگر قدرت اوست.
سهند! وضعیت والیبال قزوین را چگونه می‌بینی؟
متاسفانه والیبال قزوین در سال های اخیر بسیار ضعیف شده است و نسل جدید هم به نظر نمی‌آید قدرت چندانی داشته باشد. بازیکنان نسل قدیم هم دیگر در قزوین بازی نمی کنند و در شهرهای دیگر پراکنده هستند.
راه حل برون رفت از این مشکلات را چه می‌دانی؟
من فکر می کنم راه حل برون رفت از این وضعیت، تقویت والیبال در رده های پایه و تشکیل یک تیم حداقل دسته یکی است. در حال حاضر این ها مسائل والیبال قزوین است که رییس هیات جدید باید به فکر حل آن ها باشد.
چرا در مجمع هیات والیبال حضور نداشتی؟
اولاً که کسی از من دعوت نکرد که در مجمع حضور داشته باشم؛ ثانیاً من آن زمان در اردو بودم و نمی‌توانستم در این مراسم شرکت کنم.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=14

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.