اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین تاکیدکرد؛

تمرکز اتاق بازرگانی بر حل مشکلات تولیدکنندگان

  • کد خبر : 9719
  • 09 مارس 2023 - 14:45
تمرکز اتاق بازرگانی بر حل مشکلات تولیدکنندگان
رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین گفت: به نظر می‌رسد به جای هزینه‌کرد در کارهایی مانند کمک معیشتی به دیگران باید اعتبارات و هم و غم مدیریت اتاق بازرگانی به حل مشکلات تولیدکنندگان معطوف می‌شد.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین امروز؛ علی‌اصغر نصراللهی، رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین، مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک و عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین در گفت‌وگو با فروردین‌امروز اظهارکرد: شرکت نامدار تجارت الکترونیک از سال۹۸ فعالیت خود را در زمینه تولید غلطک‌های فولادی در شهرستان تاکستان آغاز کرده و با اشتغال ۷۰نفر در حال تولید است.

او افزود: عمده فعالیت‌های این شرکت در بخش صادرات فولاد است و کشورهای میانمار، مصر، آفریقای جنوبی و عراق بازار هدف ما می‌باشد.

نصراللهی در رابطه با صادرات شرکت نامدار تجارت الکترونیک گفت: سال گذشته ۲۵هزار تن صاردات وزنی به مبلغ ۱۵میلیون دلار و امسال تا ابتدای بهمن ماه ۷میلیون دلار به وزن ۱۵هزار تن صادرات داشته‌ایم.

نائب رئیس خانه صنعت استان ادامه داد: عمده فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی استان را پارلمان بخش خصوصی بر عهده دارد و با توجه به تجربه‌ ۳۰ساله‌ای که در بخش صنعت دارم به عنوان یک مدیر صنعتی فعال؛ مسائل و مشکلاتی را در صنعت استان شاهد هستم که امروز هیچ اقدام و چاره‌جویی برای این مسائل نشده است.

نصراللهی اظهارکرد: یکی از رسالت‌های اتاق بازرگانی، شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است که به نظر می‌رسد در این زمینه در گذشته موفق عمل نشده و در حوزه سه در هزار ناشی از صادرات که باید معاف از مالیات می‌شد نیز نتوانستیم به حق خود برسیم.

وی بیان کرد: به اعتقاد ما دوره قبلی مدیریت اتاق نواقصی دارد که این ائتلاف می‌تواند آن را برطرف کند و همراه صنعت و تولید باشد.

نصراللهی یادآورشد: به نظر می‌رسد به جای هزینه‌کرد در کارهایی مانند کمک معیشتی به دیگران باید اعتبارات و هم و غم مدیریت اتاق به حل مشکلات تولیدکنندگان معطوف می‌شد لذا در نگاه «ائتلاف تحول و شفافیت» حتما مهم‌ترین رسالت ما خدمت‌رسانی به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی خواهد بود.

رئیس انجمن فولاد قزوین اظهارکرد: بنابراین خود را عهده‌دار این مسئولیت می‌دانم که اگر در انتخابات موفق و وارد اتاق بازرگانی شوم بخشی از این مسائل و مشکلات را پیگیری کنم و در رفع آن کوشا باشم.

گفتنی است شرکت نامدار تجارت الکترونیک در چند سال گذشته ۵دوره به عنوان تولیدکننده نمونه و سه دوره صادرکننده نمونه استان انتخاب شده است.

علی‌اصغر نصراللهی، سابقه ۱۲سال فعالیت در بخش‌های صنعتی و همچنین ریاست انجمن فولاد قزوین و انجمن صنفی کارفرمایی فولاد قزوین، نائب رئیس خانه صنعت و عضو کمیسیون سخت و زیان‌آور استان را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.