به گزارش گروه اقتصادی فروردین امروز؛ همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، با حضور دکتر عباس علیآبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، علیرضا شاهمیرزایی معاون تجارت وزارت صمت، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاههای اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.
در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان»، به امیرمقاریان مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران اهدا شد.
عباس علی آبادی، وزیر صمت در این همایش اظهارکرد: میان تولیدکننده و مصرفکننده باید اخلاق حکمفرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی میشود. در معامله، هر دو طرف باید راضی باشند، یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله دارای اشکالاتی خواهد بود.
سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان کرد: امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگترین حمایت از مصرفکننده را در کیفیت قرار دادند.
وی افزود: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویههای تازه و سختگیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزههای جدید، در کنار تشویق بنگاههای اقتصادی داشتیم.
فرحی اظهارکرد: بنگاههای اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخصهایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار میگیرند و نتایج ارزیابی، نشان میدهد که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرفکننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل شده است.
این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارایهدهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرفکنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرفکنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارایهدهندگان خدمات در جهت ارایه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارایه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرفکنندگان، توسط سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می شود.
ارزیابی و انتخاب بنگاههای برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخصها و مفاد مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان انجام میشود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکتکنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آنها، بیشتر از دورههای قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیستودومین دوره، از میان ۲۸۰شرکت متقاضی، ۹شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸شرکت حائز شرایط تندیس نقرهای، ۲شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان شدند و لجستیک گلدیران به عنوان شرکت برتر در حوزه خدمات لجستیکی در جمع برگزیدگان این دوره، موفق به دریافت تندیس نقرهای گردید.
گلدیران به عنوان مجموعهای که رضایت حداکثری مشتریان را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده است، از دیرباز تا کنون با حضور در رویدادها و مراسمهای مختلف، موفق به دریافت تندیسها و جوایز داخلی و بینالمللی متعددی شده است.
دریافت تندیس سازمان حمایت از حقوق مصرفکننده، مهر تایید این سازمان نسبت به خدمات لجستیکی ارزشمند هلدینگ گلدیران به مردم عزیز ایران است.