اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آرشیو ماهانه : می 2020

20می
ورشکستگی سینماداران قزوینی
یک مقام مسئول فرهنگی هشدارداد؛

ورشکستگی سینماداران قزوینی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تعطیلی سه ماهه مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع کرونا گفت: سینماداران در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

18می
نقش مهم بانک‌ها در توسعه استان قزوین
استاندار قزوین تاکیدکرد؛

نقش مهم بانک‌ها در توسعه استان قزوین

استاندار قزوین گفت: بانک‌ها در توسعه استان قزوین نقش مهمی دارند و مدیران بانکی نباید فقط برای ذینفعان و سپرده گذاران خود تصمیم گیری کنند چون اگر تصمیم آنها برای منافع عام نباشد مشکلاتی را مقابل توسعه کشور ایجاد می‌کند.

16می
فروردین امروز شماره ۱۰۴

فروردین امروز شماره ۱۰۴

مشاهده در اندازه بزرگ

09می
فروردین امروز شماره ۱۰۳

فروردین امروز شماره ۱۰۳

مشاهده در اندازه بزرگ

07می

نامه وکلای قزوینی به رییسی

خبر اول اینکه؛ در پی تصمیم قوه قضاییه به اصلاح قانون مرتبط به وکلا، هزاران وکیل دادگستری و چند تن از قضات سابق نامه‌ای در اعتراض به مفاد این لایحه به رییس قوه نوشته‌اند که در بین امضاکنندگان نامه چند وکیل قزوینی از جمله محمد نسخه‌چی، رییس سابق کانون وکلای دادگستری قزوین هم به چشم می‌خورد.

07می
گاهی خود ما  بهانه دست دشمن می‌دهیم
استاندار قزوین:

گاهی خود ما بهانه دست دشمن می‌دهیم

فروردین امروز- استاندار قزوین تاکید کرد: «تحرک دشمن این روزها زیاد است زیرا موفقیت ما را برنمی‌تابند البته گاهی ما هم حرف بی‌ربط می‌زنیم و بهانه دست دشمن می‌دهیم تا ما را به چالش بکشند و ما باید مراقب این تخریب‌ها باشیم.»

07می
به فرموده خدا دشمنان را عصبانی کنید
امام جمعه قزوین:

به فرموده خدا دشمنان را عصبانی کنید

باشگاه خبرنگاران- به گفته امام جمعه قزوین، «امروز وقتی ما ماهواره به آسمان می‌فرستیم دشمنان عصبانی می‌شوند و وقتی سردار سلیمانی به شهادت رسید، آنها خوشحال شدند.»

07می
پرتاب ماهواره، قدرت ایران را به رخ کشید
فرمانده سپاه استان:

پرتاب ماهواره، قدرت ایران را به رخ کشید

تسنیم- فرمانده سپاه استان گفت: سپاه با تولید ماهواره نظامی نور و پرتاب آن به فضا، در صحنه عمل باور به شعار «ما می‌توانیم» را معنا کرد، همچنین قدرت نظامی و علمی جوانان ایرانی را در نیروهای مسلح ایران به رخ جهانیان کشاند.

07می
بازگشایی مدارس فقط با تایید ستاد کرونا

بازگشایی مدارس فقط با تایید ستاد کرونا

فروردین امروز- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد برخی از مناطق استان به لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارند، اما بازگشایی مدارس این مناطق نیازمند تصویب ستاد مقابله با کرونای استان است.

07می
پرواز همدلی  در روزهای کرونایی
وقتی دست‌ها برای مهربانی گشوده می‌شوند

پرواز همدلی در روزهای کرونایی

همه‌گیری ناگهانی ویروس کرونا در کشور، آنگونه بود که همه را  غافلگیر کرد؛ از دولت گرفته تا مردمی که باورشان نمی‌شد یک ویروس نادیده می‌تواند زندگی آنها را وارد دوران تازه‌ای کرده و قرنطینه خانگی را جایگزین فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی کند.