اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
شهردار محمدیه:

احداث ساختمان دارالقرآن یکی از افتخارات عمرانی شهر محمدیه است

  • کد خبر : 6347
  • 31 دسامبر 2019 - 11:11
احداث ساختمان دارالقرآن یکی از افتخارات عمرانی شهر محمدیه است
دکتر نخستین گفت: احداث ساختمان دارالقرآن جهت افزایش سرانه فرهنگی- مذهبی و اعتقادی بالاخص جوانان یکی از افتخارات عمرانی شهر محمدیه است.

به گزارش فروردین امروز؛ دکتر مریم نخستین شهردار محمدیه در بازدید از ساختمان دارالقرآن شهر محمدیه گفت: احداث ساختمان دارالقرآن جهت افزایش سرانه فرهنگی- مذهبی و اعتقادی بالاخص جوانان یکی از افتخارات عمرانی شهر محمدیه است که امیدوارم این پروژه تا پایان هفته جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد و جوانان بتوانند در فضای معنوی به فعالیت بپردازند.

نخستین اظهارکرد: مهمترین نکته ای که ما باید به عنوان خدمتگزاران مردم در شهرداری و همچنین سایر مسئولان اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک وظیفه مدنظر قرار دهیم  این است که بدانیم در برابر تعلیم و تربیت فرهنگی-اجتماعی آنها مسئولیم.

وی ادامه داد: بدون شک شهرداری و شورای شهر در کنار کارهای خدماتی و عمرانی در برابر مشکلات و معضلات فرهنگی در سطح جامعه نیز وظیفه دارد و به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا در بودجه سال۹۹  علاوه بر هزینه های عمرانی و خدماتی از قبیل اصلاح جداول، جوی آب، روکش آسفالت و… مباحث فرهنگی و اجتماعی را نیز تعریف کنیم.

 وی افزود: همواره خود را موظف و مکلف می‌دانیم که به موضوعات فرهنگی مساجد نیز نگاه کنیم و کارها را با این رویکرد پیش ببریم تا بتوانیم سهم خود را در اوقات فراغت جوانان ادا کرده باشیم.

دکتر نخستین تصریح کرد: امیدوارم دارالقرآن محمدیه مکانی جهت استفاده حداکثری شهروندان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باشد و خانواده ها بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.

 شهردار محمدیه در پایان از امام جمعه محترم شهر محمدیه بابت راهنمایی‌ها و ارائه راهکارها در جهت پیشبرد و تسریع پروژه مذکور، اعضای محترم شورای شهر، کلیه پیمانکاران، شهرداران گذشته و پرسنل شهرداری که در ساخت دارالقران همکاری کردند؛ تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.