اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6292
  • 30 نوامبر 2019 - 9:59
نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود
حاجی محمدی از برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از ۱۲آذر ماه در قزوین خبر داد.

به گزارش فروردین امروز؛ علی اصغر حاجی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از شاخص‌های عمده و تعیین کننده در اقتصاد کلان کشور، مجموعه فعالیت‌های اقتصادی در بخش کشاورزی است که توسعه آن با رفاه جامعه و تولید محصول سالم رابطه مستقیم دارد و هر اقدامی که در جهت نیل به خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی، انجام گیرد در افزایش درآمد ملی و ایجاد اشتغال تاثیر مستقیم خواهد داشت. 

این مسئول خاطر نشان کرد: استان قزوین و دشت آن نیز سالهاست که به عنوان یک قطب مهم کشاورزی و الگویی برای توسعه پایدار کشاورزی به شمار می‌آید و با توجه به تنوع محصولات مختلف کشاورزی توانسته است بسیاری از نیازهای اساسی مردم استان و کشور را تأمین کند.

حاجی محمدی گفت:در این میان بهره‌گیری مناسب از محیط‌های نمایشگاهی با هدف اطلاع‌رسانی و دستیابی به آخرین یافته‌ها و توسعه کمی و کیفی دانش کشاورزی  می‌تواند نقش به سزایی در توسعه صادرات غیر نفتی داشته باشد.

وی افزود: نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از ۱۲ لغایت ۱۵آذر ماه به مدت چهار روز با حضور ۸۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، زنجان، گیلان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در زمینه‌های آبیاری و آبرسانی، کود، سم، بذر، نهال، قارچ، ادوات، ماشین آلات و صنایع مربوطه  در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی افزود: همچنین کارگاه‌های آموزشی با محوریت معرفی جدیدترین محصولات و تجهیزات کشاورزی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده‌ها در مدت برگزاری  از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.