اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خبرداد؛

پایان مهرماه آخرین مهلت بخشودگی صددرصدی جرایم مالیاتی در قزوین

  • کد خبر : 6130
  • 28 آگوست 2019 - 7:36
پایان مهرماه آخرین مهلت بخشودگی صددرصدی جرایم مالیاتی در قزوین
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: جرایم مالیاتی مودیان قزوین در صورت پرداخت بدهی تا پایان مهرماه صددرصد بخشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فروردین امروز؛ مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به بخشنامه اخیر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به اینکه امسال، مزین شده به نام سال رونق تولید، سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، حمایت از فعالان اقتصادی و افزایش رضایتمندی مودیان مالیاتی، شرایط ویژه‌ای در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش، برای مودیان اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی، ایجاد کرده، تا در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود «اعم از اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش»  تا پایان سال جاری، به عنوان مودی خوش حساب از این حیث و در این مرحله تلقی و از تسهیلات ویژه بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

پورامیدی تاکید کرد: مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش صددرصدی، فقط تا پایان مهرماه است، مودیان در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده تا پایان مهر ماه از بخشودگی صددرصدی جرایم مالیاتی برخوردار خواهند شد؛ لذا ما انتظار داریم مودیان محترم مالیاتی از این فرصت ویژه که سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان ایجاد کرده است، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بخشودگی جرایم تا پایان سال با مکانیزم درصدی کاهنده ادامه دارد و به تناسب تاخیری که تا پایان سال داشته باشند به ازی هر یکماه برای بخش های تولیدی ۲درصد و برای سایر بخش‌ها ۴درصد از مالیات کم می‌شود و این بخشنامه تا پایان سال ۹۸ ادامه دارد.

پورامیدی یادآور شد: بنابر اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم قابل بخشش، امسال است و در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان، بار دیگر بر استفاده از این ظرفیت قانونی از سوی فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: این بخشنامه در جهت حمایت و تشویق به خوش‌حسابی فعالان اقتصادی در سال رونق تولید است و در واقع صرفه و صلاح این است که فعالان اقتصادی از این فرصت استثنایی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.