اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
آن سوی خبرها

نامه‌ای که امضا نشد

  • کد خبر : 4870
  • 25 ژوئن 2017 - 6:03
خبر اول اینکه: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، نامه‌ای در حمایت از دولت تدبیر و امید و سیاست‌های دکتر روحانی تهیه می‌شود که قرار بوده به امضای نمایندگان استان برسد؛ ولی این نامه را فقط سیده حمیده زرآبادی امضا کرد!


امضاهایی که پس گرفته شد

خبر دیگر اینکه: در صورت جلسه پیشنهاد ابطال انتخابات شورای شهر محمدیه و بیدستان که به امضای ۳ نماینده استان رسیده‌بود و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌بود، برخی از اعضای هیات نظارت، امضای خود را پس گرفته‌اند.

احضار ۱۰۰ نفر

گفته می‌شود: که در جریان برگزاری انتخابات شوراهای شهرمحمدیه و بیدستان با گزارش تخلفات ۱۰۰نفر احضار شدند که پس از بررسی موضوع ۹۹ نفر از آن‌ها به دلیل فقدان دلایل محکمه پسند آزاد شدند و فقط یک نفر که راننده بوده و افراد را جابجا می‌کرده در مظان اتهام باقی مانده‌است.

تاکید اتحاد ملتی‌ها بر گزینه مقبول

شنیده می شود: شورای مرکزی حزب «اتحاد ملت» در استان قزوین در مراسم افطاری خود بر انتخاب یک گزینه مطلوب و با تجربه برای سکانداری شهر قزوین تاکید کردند.اعضای شورای مرکزی این حزب که از مدیران و چهره‌های سیاسی مطرح استان هستند، همدلی و اعتماد را رمز موفقیت لیست امید در شورای شهر قزوین دانستند.

مشکل خط‌های ارتباطی

براساس برخی شنیده ها؛مدتی است تلفن‌های همراه در شهر قزوین دچار اختلال شده‌است. گفته می‌شود افرادی که سیم کارت خود را تعویض کرده، از اینترنت نسل چهارم استفاده می‌کنند دربرخی اوقات در دسترس نیستند و برای آن‌ها پیامک‌های تماس ناموفق ارسال می‌شود.

تثبیت  نصرتی
خبر دیگراینکه؛ عده‌ای از چهره‌های سیاسی اصولگرا شایعه کرده‌اند که مسعود نصرتی برای حضور در شهرداری مشکلی ندارد و ۴ نفر از اعضای جدید شورا قطعا به او رای می‌دهند و فقط منتظر یک رای از ۵ نفر دیگر هستند.

تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان

شنیدیم؛ معاونت‌های اداره کل ورزش و جوانان تغییر می‌کنند. گفته می‌شود علایی مقدم از معاونت ورزش به معاونت مالی و اداری می‌رود و بابایی از حراست به معاونت ورزشی خواهد رفت.همچنین شالباف هم مسئولیت حراست را برعهده می‌گیرد.

 200قطعه زمین در باغ‌های قزوین

با خبر شدیم؛ ۲۰۰قطعه از باغ‌های سنتی قزوین که در قسمت غربی شهر قرار دارد، تقسیم شده‌است و برخی افراد سودجو با خشک کردن درختان سعی در فروش و تغییر کاربری دارند.اداره کل میراث فرهنگی با تهیه گزارش و فیلم بریدن درختان جلوی این تغییر کاربری را گرفته و استاندار هم از او حمایت می‎‌‌کند.

تغییر در فرمانداری‌ها

خبر آخر اینکه؛ تغییرات اساسی در فرمانداری‌های استان صورت می‌گیرد و اکثر فرمانداران استان تغییر می‌کنند. در استانداری قزوین هم تغییراتی کلید می‌خورد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.