اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

دیدار منتخب حامیان دولت با استاندار

  • کد خبر : 4128
  • 27 آگوست 2016 - 14:44
خبر اول اینکه، شماری از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان با استاندار قزوین دیدار کردند. در این جلسه که در استانداری برگزار شده، شش نفر از این فعالان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان را با فریدون همتی در میان گذاشته و مشکلات، تنگناها و دغدغه‌های موجود در جامعه را به وی منتقل کرده اند. استاندار در این دیدار، وعده پیگیری و بررسی مشکلات را داده است.

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی
به قرار اطلاع، محمود احمدی‌نژاد قرار است پنج شنبه این هفته برای سخنرانی در جمع طرفدارانش به قزوین بیاید. حامیان وی می‌کوشند با تبلیغات گسترده در سطح استان به‌ویژه مناطق محروم، مردم را به حضور در سخنرانی وی تشویق کنند. تلاش این افراد، محدود به نصب پوسترها و بنرهای متعدد نیست و آنان به شدت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم بدین منظور فعالند. این حجم فعالیت، شائبه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

اعتراض به انتخابات فوتبال
باخبر شدیم؛ دو تن از کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان به نتیجه انتخابات و برگزاری مجمع اعتراض کرده‌ و به طور جدی پیگیر موضوع از طریق وزارت ورزش هستند. حسین بهزادپور، شهردار محمدیه و تورج نبی‌زاده با اعتراض و ارائه مستندات به وزارت ورزش خواستار ابطال این انتخابات شده‌اند. گفته می‌شود روند پیگیری شکایت این افراد به کمیسیون اصل۹۰ مجلس هم کشیده شده است. در این انتخابات، حسین باجیوند با ۱۱رای در برابر ۹رای بهزادپور، به ریاست هیات فوتبال قزوین رسید.

لیست الموتی ها برای شورای شهر
شنیده می‌شود؛ جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی قزوین تحت عنوان کانون رشد و توسعه الموت خود را برای انتخابات شورای اسلامی شهر آماده می‌کنند. این جمع برای انتخابات شورای شهر قزوین لیست ۹ چهره مورد نظر خود بدین منظور را که از افراد مطرح الموتی هستند از هم اکنون آماده کرده است.

تغییرات جدید در استانداری
گفته می‌شود: تغییر برخی مدیران ستادی استانداری در دستور کار استاندار قرار گرفته است. براساس شنیده‌ها، در چند روز آینده تغییرات اساسی در برخی معاونت‌ها و حوزه‌های مدیرکلی صورت خواهد گرفت. البته منابع رسمی تاکنون پیرامون این شایعات اظهارنظری نکرده‌اند.

مدیران غیرهمسو تغییر کنند
و دست آخر اینکه، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در دیدار منتخبین استان با معاون اول رییس جمهور خواستار تغییر مدیران غیرهمسو با سیاست‌های دولت شد. زرآبادی تاکید کرده است که در سال پایانی فعالیت دوره اول دولت روحانی انتظار می‌رود مدیرانی که اعتقادی به شعارها و سیاست‌های دولت ندارند، تغییر کنند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.