اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

دیدار ابوترابی با وزیر کشور

  • کد خبر : 3263
  • 29 سپتامبر 2015 - 13:35
خبر اول اینکه؛ در پی انتشار خبرهای غیررسمی درباره تغییر استاندار قزوین و معرفی قریب‌الوقوع فریدون همتی به عنوان استاندار، حجت‌الاسلام سید محمد ابوترابی، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی که این روزها برای ماندن مرتضی روزبه تلاش می‌کند بعد از تماس با دفتر ریاست جمهوری، جلسه‌ای هم با رحمانی فضلی، وزیر کشور داشته است. آنگونه که از برخی خبرها برمی‌آید؛ رحمانی فضلی در این جلسه، دلایل تصمیم وزارت کشور برای تغییر استاندار را تشریح کرده است.


دیدار با همتی

گفته می‌شود؛ جمعی از گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی حامی دولت در استان، با فریدون همتی گزینه وزارت کشور برای تصدی استانداری قزوین دیدار کرده‌اند. محسن قاسمی، رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات سال ۹۲ و دبیر حزب اعتدال توسعه و جمعی از اعضای این حزب، از جمله دیدار کنندگان با همتی بوده‌اند.

واکنش به نامه‌ای با ۶۵۰ امضایی

مطلع شدیم؛ به دنبال انتشار نامه تشکر ۱۶حزب و تشکل سیاسی حامی دولت و همچنین حدود ۶۵۰ فعال سیاسی استان خطاب به رییس جمهور و در تشکر از تصمیم دولت برای تغییر استاندار قزوین، برخی از امضاکنندگان این نامه توسط افراد ناشناسی و به وسیله تلفن‌های مختلف برای پس گرفتن امضای خود مورد تهدید قرار گرفته‌اند. انتشار نامه حامیان دولت، آن هم با نام و امضای ۶۵۰ فعال سیاسی، بازتاب بسیار گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای بر جای گذاشته، به طوری که تلاش گسترده مخالفان دولت برای زیر سوال بردن هویت و امضای این افراد به جایی نرسیده است.
 
رقابت نزدیک ۲تشکل صنفی
با خبر شدیم؛ با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای عضویت در  هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، رقابت اصلی بین ۲طیف از مهندسین استان شکل گرفته است. ائتلاف تدبیر و تحول که از مهندسین نزدیک به تفکرات دولت تشکیل یافته است با حضور حسن آصفی، محبی و دلنواز وارد کارزار انتخاباتی شده‌اند و در سمت مقابل، مهندسین همسو با علی فرخزاد، رییس کنونی نظام مهندسی -که با نظریه وزیر از حضور در این انتخابات باز ماند-، تحت عنوان ائتلاف فراگیر مهندسان با حضور فرج زاده‌ها، وثیق‌نیا و علی ارباب می‌کوشند بار دیگر اکثریت هیات مدیره را در دست بگیرند.

کنسرت ناظری‌ها لغو شد
و دست آخر اینکه؛ کنسرت شهرام ناظری که قرار بود ششم مهرماه برگزار شود به دلیل حوادث ناگوار منا و جان باختن شماری از حجاج ایرانی با تاخیر به هفته آینده موکول شد. این سومین حضور شهرام ناظری خواننده محبوب سنتی ایرانی در قزوین است.
 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.